Patronat IAB Polska: Digital Champions 2019

09/06/2019
14-15 listopada 2018 w warszawskim kampusie Google for Startups odbędzie się konferencja Digital Champions 2019 – VI Forum Liderów Cyfrowego Biznesu, co roku licznie przyciągające pasjonatów cyfrowej transformacji.

14-15 listopada 2018 w warszawskim kampusie Google for Startups odbędzie się konferencja Digital Champions 2019 – VI Forum Liderów Cyfrowego Biznesu, co roku licznie przyciągające pasjonatów cyfrowej transformacji. Organizatorem wydarzenia jest firma RETHINK, a honorowy patronat objęło IAB Polska, potwierdzając wysoką wartość merytoryczną wydarzenia.

Tematem tegorocznej konferencji jest „CYBERCOMPETITION. MASTERING DIGITAL WARFARE IN BUSINESS, CULTURE & POLITICS”.  Udział w imprezie jest bezpłatny, już dziś można się zarejestrować wchodząc na stronę www.digitalchampions.pl.  Po raz szósty eksperci, przedsiębiorcy, decydenci i naukowcy spotkają się na Forum Digital Champions, aby podjąć dyskusję o potencjale i wyzwaniach cyfrowej transformacji, najlepszych praktykach i nieoczekiwanych konsekwencjach techno-ewolucji.

„Naszym głównym celem w tym roku jest odkrywanie taktyk, praktyk i rozwiązań, które pomagają osiągnąć większą konkurencyjność w biznesie i na arenie społeczno-politycznej. Zbadamy wątek hiperkonkurencji – wysoce nieprzewidywalnego, burzliwego, niestabilnego środowiska gospodarczego i politycznego, powstającego w wyniku przyspieszających innowacji technologicznych. Będziemy również wracać do wybranych wątków z lat ubiegłych, pokazując ich nowe, aktualne aspekty.”
– mówi o tegorocznej tematyce Digital Champions Borys Stokalski, dyrektor programowy Forum, Partner Rethink.

„Osobną sesję poświęcimy aksjologii i metafizyce. Zwrócimy uwagę naszej publiczności na nowy obszar cyfrowych innowacji i cyber-konkurencji, jaki stanowi przestrzeń kosmiczna. Przedstawimy też fenomen “NewSpace”, inspiracji poszukamy również w świecie E-Sportu. Pokażemy jak rozwija się kultura i biznes „transferu przeżyć”, w agendzie pojawią się wątki ekstremalnych doświadczeń w przemyśle cyfrowej rozrywki, zagadnienia IoT, 5G, cyfrowy arsenał w biznesie konsumenckim i wiele innych gorących tematów. Jak co roku planujemy debatę o wątpliwej przyszłości rzeczy oczywistych.” – dodaje Borys Stokalski.

2-dniowe Forum to potężna dawka wiedzy, inspiracji, dyskusji, wymiany poglądów i doświadczeń. Podczas licznych debat, warsztatów, wywiadów i prelekcji ważne są przede wszystkim integracja, najnowsze trendy, praktyczne podejście i doskonała atmosfera. Digital Champions łączy tradycyjne organizacje z pionierami cyfrowych innowacji, dojrzałe organizacje ze startupami, firmy inicjujące cyfrowe transformacje z tymi, którzy na tej drodze odniosły realne sukcesy. Uczestnikami sesji są również innowatorzy i badacze łączący światy nauki, sztuki i technologii. Ta różnorodność branż, funkcji i perspektyw daje unikatowe doświadczenie wymiany wiedzy i dobrych praktyk dotyczących najważniejszych aspektów TECHNOEWOLUCJI w biznesie, kulturze i życiu społecznym.

Pierwszego dnia konferencji, podczas wieczornej Gali ma również miejsce ogłoszenie wyników Konkursu Digital Champions organizowanego przez PIIT. Celem Konkursu jest wyróżnienie firm i osób, których działania są przykładem dobrych praktyk w świecie cyfrowego biznesu

W tym roku również planowana jest transmisja internetowa wszystkich sesji odbywających się na sali plenarnej. Dla osób, które nie mogą uczestniczyć w konferencji osobiście, istnieje możliwość zapisu na live streaming (na podany adres w dniu konferencji zostanie wysłany link do transmisji).

Więcej o wydarzeniu: www.digitalchampions.pl.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.