Patronat IAB Polska: #DataDrivenDOOH: Retail Media – więcej niż reklama. Od ekranu do koszyka.

10/30/2025
18 listopada odbędzie się kolejna edycja wydarzenia organizowanego przez AMS - #DataDrivenDOOH: Retail Media – więcej niż reklama. Od ekranu do koszyka. Konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.

Podczas 6. edycji eksperci digital OOH pokażą, że działania retail media to zintegrowany ekosystem, w którym reklama staje się częścią doświadczenia zakupowego – od momentu, gdy klient zobaczy produkt na ekranie, aż po decyzję o jego dodaniu do koszyka. A wszystko w formule bezpłatnego streamingu na żywo albo stacjonarnie w Centralnym Domu Technologii w Warszawie.

Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą:

  • Sam Lloyd, Head of Strategy w Barrows (część WPP Commerce)
  • Matthew Dearden, CEO & Co-founder w Alight Media
  • Jakub Biel, ekspert od kreatywnego marketingu

Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:

  • posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
  • poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
  • zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
  • poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
  • wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,
  • zdobądź 20 punktów za udział w konferencji do recertyfikacji DIMAQ (DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych)

Więcej informacji: DataDrivenDOOH.pl

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział.  

 


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.