Patronat IAB Polska: badanie dotyczące mierzenia treści internetowych w marketingu

08/09/2021
Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu dotyczącym mierzenia treści internetowych w marketingu.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu dotyczącym mierzenia treści internetowych w marketingu. Pytania skierowane są do przedstawicieli działów marketingu i agencji, a mają na celu zbadanie sposobów mierzenia treści content marketingowych. Badanie prowadzone jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, przy honorowym patronacie IAB Polska. Realizacją zajmuje się Islay Sp. z o.o.

Link do ankiety: https://www.surveymonkey.com/r/P5XZ8QX

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.