Patronat IAB Polska: badanie dotyczące mierzenia treści internetowych w marketingu

08/09/2021
Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu dotyczącym mierzenia treści internetowych w marketingu.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu dotyczącym mierzenia treści internetowych w marketingu. Pytania skierowane są do przedstawicieli działów marketingu i agencji, a mają na celu zbadanie sposobów mierzenia treści content marketingowych. Badanie prowadzone jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, przy honorowym patronacie IAB Polska. Realizacją zajmuje się Islay Sp. z o.o.

Link do ankiety: https://www.surveymonkey.com/r/P5XZ8QX

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.