Patronat IAB Polska: ankieta ”Skąd czerpią wiedzę ludzie marketingu w 2021 roku?”

11/10/2021
Skąd w 2021 roku czerpią wiedzę ludzie związani zawodowo z marketingiem? Jakie magazyny, serwisy internetowe, podcasty, a także szkolenia i konferencje śledzą? Jak je oceniają i jakie są wobec nich ich oczekiwania? Weź udział w badaniu prowadzonym przez serwis NowyMarketing.pl. IAB Polska objęło patronat nad badaniem.

NowyMarketing.pl postanowił przeprowadzić krótką ankietę na temat tego, jakie są Wasze ulubione źródła wiedzy, jakie magazyny, serwisy internetowe, podcasty, a także szkolenia i konferencje w 2021 roku śledzą ludzie związani zawodowo z marketingiem, jak je oceniają i jakie są wobec nich ich oczekiwania.

Ankieta jest w pełni anonimowa i jej wypełnienie zajmie Ci zaledwie kilka chwil. Organizatorzy obiecują, że ze wszystkimi odpowiedziami zapoznają się dokładnie i wyciągną z nich wnioski.

 

Ankietę można wypełnić klikając tutaj >>

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.