Patronat IAB Polska: ankieta ”Skąd czerpią wiedzę ludzie marketingu w 2021 roku?”

11/10/2021
Skąd w 2021 roku czerpią wiedzę ludzie związani zawodowo z marketingiem? Jakie magazyny, serwisy internetowe, podcasty, a także szkolenia i konferencje śledzą? Jak je oceniają i jakie są wobec nich ich oczekiwania? Weź udział w badaniu prowadzonym przez serwis NowyMarketing.pl. IAB Polska objęło patronat nad badaniem.

NowyMarketing.pl postanowił przeprowadzić krótką ankietę na temat tego, jakie są Wasze ulubione źródła wiedzy, jakie magazyny, serwisy internetowe, podcasty, a także szkolenia i konferencje w 2021 roku śledzą ludzie związani zawodowo z marketingiem, jak je oceniają i jakie są wobec nich ich oczekiwania.

Ankieta jest w pełni anonimowa i jej wypełnienie zajmie Ci zaledwie kilka chwil. Organizatorzy obiecują, że ze wszystkimi odpowiedziami zapoznają się dokładnie i wyciągną z nich wnioski.

 

Ankietę można wypełnić klikając tutaj >>

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.