Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

05/10/2024
AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.

Wydarzenia gromadzą ekspertów i liderów opinii z różnych sektorów kreatywnych. Dyskutują oni o wpływie sztucznej inteligencji na przyszłość pracy, najnowszych osiągnięciach technologii AI oraz omawiają etyczne i społeczne konsekwencje tego dynamicznie rozwijającego się obszaru.

Od rozpoczęcia w maju 2023 roku seria odwiedziła 7 miast na 5 kontynentach. Każde wydarzenie podkreślało wpływ AI na określony sektor. Był to publishing w Madrycie, reklama w Singapurze, architektura w Melbourne, produkcja filmowa w Buenos Aires, sztuka w Shenzhen, moda we Florencji i edukacja artystyczna w Miami.

Wydarzenie rocznicowe odbędzie się w Warszawie 16 maja, w czwartek, w CIC Warsaw. Jest przeznaczone dla wszystkich profesjonalistów z branż kreatywnych, zwłaszcza reklamy, sztuki, fotografii, filmu czy muzyki, którzy chcą zrozumieć obecny stan AI i jak będzie wpływać ona na ich przyszłość zawodową. Organizatorzy chcą pokazać obie strony dyskusji i pomóc uczestnikom wyrobić własne opinie.

Tematem głównym będzie storytelling napędzany AI. Eksperci z hiszpańskiego Giant Cookie pokażą case study tworzenia w AI pełnego klipu muzycznego dla wirtualnego zespołu.

Następnie odbędzie się panel dyskusyjny, na którym uznane ekspertki AI przedstawią różne perspektywy:
– dr Inez Okulska jest badaczką AI, AI engineer i ekspertem z dziedziny lingwistyki, zaangażowaną w projekty obejmujące przetwarzanie języka naturalnego, cyberbezpieczeństwo i etycznego AI.
– dr Ivona Tautkute jest artystką, badaczką i AI engineer specjalizującą się w computer vision i uczeniu maszynowym, obecnie pracuje jako Tech Lead w Tooploox.
– Wiktoria Wójcik to współzałożycielka inStreamly i Streamcoi, jest nagradzaną ekspertką od gaming marketingu i reklamy skoncentrowanej dla pokolenia Z.
– dr Paula Skrzypecka jest prawniczką specjalizującą się w prawie IT i AI, świadczącą usługi prawne i doradztwo w zakresie nowych technologii i e-commerce.

Panel poprowadzi Luis Moreno Ortí, współzałożyciel AI CREATE.

Wydarzenie organizowane jest przez AI CREATE we współpracy z lokalnymi partnerami: adaily, polskim startupem AI dla marketingu, i CampusAI, platformą edukacyjną z obszaru AI.

Wstęp jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji online. Liczba miejsc jest ograniczona.

AGENDA:
17:00-17:30 registration
17:30-18:00 case study: Storytelling with AI based on music video
18:00-19:00 panel + Q&A
19:00-20:00 networking

Strona wydarzenia >  


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.