Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

05/10/2024
AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.

Wydarzenia gromadzą ekspertów i liderów opinii z różnych sektorów kreatywnych. Dyskutują oni o wpływie sztucznej inteligencji na przyszłość pracy, najnowszych osiągnięciach technologii AI oraz omawiają etyczne i społeczne konsekwencje tego dynamicznie rozwijającego się obszaru.

Od rozpoczęcia w maju 2023 roku seria odwiedziła 7 miast na 5 kontynentach. Każde wydarzenie podkreślało wpływ AI na określony sektor. Był to publishing w Madrycie, reklama w Singapurze, architektura w Melbourne, produkcja filmowa w Buenos Aires, sztuka w Shenzhen, moda we Florencji i edukacja artystyczna w Miami.

Wydarzenie rocznicowe odbędzie się w Warszawie 16 maja, w czwartek, w CIC Warsaw. Jest przeznaczone dla wszystkich profesjonalistów z branż kreatywnych, zwłaszcza reklamy, sztuki, fotografii, filmu czy muzyki, którzy chcą zrozumieć obecny stan AI i jak będzie wpływać ona na ich przyszłość zawodową. Organizatorzy chcą pokazać obie strony dyskusji i pomóc uczestnikom wyrobić własne opinie.

Tematem głównym będzie storytelling napędzany AI. Eksperci z hiszpańskiego Giant Cookie pokażą case study tworzenia w AI pełnego klipu muzycznego dla wirtualnego zespołu.

Następnie odbędzie się panel dyskusyjny, na którym uznane ekspertki AI przedstawią różne perspektywy:
– dr Inez Okulska jest badaczką AI, AI engineer i ekspertem z dziedziny lingwistyki, zaangażowaną w projekty obejmujące przetwarzanie języka naturalnego, cyberbezpieczeństwo i etycznego AI.
– dr Ivona Tautkute jest artystką, badaczką i AI engineer specjalizującą się w computer vision i uczeniu maszynowym, obecnie pracuje jako Tech Lead w Tooploox.
– Wiktoria Wójcik to współzałożycielka inStreamly i Streamcoi, jest nagradzaną ekspertką od gaming marketingu i reklamy skoncentrowanej dla pokolenia Z.
– dr Paula Skrzypecka jest prawniczką specjalizującą się w prawie IT i AI, świadczącą usługi prawne i doradztwo w zakresie nowych technologii i e-commerce.

Panel poprowadzi Luis Moreno Ortí, współzałożyciel AI CREATE.

Wydarzenie organizowane jest przez AI CREATE we współpracy z lokalnymi partnerami: adaily, polskim startupem AI dla marketingu, i CampusAI, platformą edukacyjną z obszaru AI.

Wstęp jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji online. Liczba miejsc jest ograniczona.

AGENDA:
17:00-17:30 registration
17:30-18:00 case study: Storytelling with AI based on music video
18:00-19:00 panel + Q&A
19:00-20:00 networking

Strona wydarzenia >  


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.