Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę komunikacji marketingowej – to temat przewodni Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 20 listopada 2024 w warszawskiej Kinotece. Portal PRoto organizuje konferencję „AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji” przy okazji jubileuszu 20-lecia swojej działalności.
Sztuczna inteligencja ma coraz większe znaczenie w świecie komunikacji marketingowej. Wielu ekspertów zastanawia się, jak ta technologia zmieni codzienną pracę specjalistów oraz jakie wyzwania przed nimi postawi. Właśnie temu poświęcona będzie konferencja organizowana przez PRoto.
Wydarzenie ma odpowiedzieć na pytanie, czy branża komunikacji i marketingu znajduje się już w fazie działania, wykorzystując pełen potencjał AI, czy dopiero zaczyna proces tworzenia nowych rozwiązań korzystających ze sztucznej inteligencji.
Podczas kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji i paneli dyskusyjnych poruszających zagadnienia takie jak:
- Wykorzystanie AI w codziennej pracy agencji oraz działów marketingu i PR
- Przyszłość komunikacji marketingowej w świetle AI
- Prawne aspekty wykorzystania sztucznej inteligencji w działaniach komunikacyjnych
- Polecane narzędzia AI do zastosowania w codziennej pracy
- Trendy w kontekście AI i nie tylko
Kongres organizowany jest w związku z 20-leciem działalności PRoto.pl, wiodącego portalu branżowego, poświęconego sektorowi komunikacji marketingowej. Z tej okazji w programie konferencji znalazła się dyskusja podsumowująca minione 20 lat w branży.
Wśród prelegentów znajdą się tacy eksperci jak:
- Tomasz Klekowski, doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa,
- Łukasz Kosuniak, konsultant i praktyk marketingu B2B,
- Anna Wawszkiewicz, Marketing Managerka w More Bananas,
- Maciej Ślusarek, partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT,
- Agata Staniszewska, dyrektorka działu komunikacji (Polska & CEE) w Teva Pharmaceuticals,
- Igor Bielobradek, specjalista ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce,
- Olga Adamkiewicz, ekspertka ds. marketingu, komunikacji & AI,
- Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations,
- Paweł Sanowski, prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów,
- Karol Stryja, autor podcastu 99 Twarzy AI,
- Monika Borycka, założycielka i CEO marki TrendRadar,
- Katarzyna Życińska, prezeska Związku Firm Public Relations, CEO 38Content Communication,
- Piotr Jamrogiewicz, dyrektor ds. rozwoju w K+ PR (K+ Group),
- Michał Dunin, Managing Director Webtalk, lider Grupy SAR ds. AI w branży komunikacji.
Konferencja jest skierowana do przedstawicieli szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej, którzy chcą lepiej zrozumieć wpływ sztucznej inteligencji na swoją codzienną pracę, a także do wszystkich osób zainteresowanych rozwojem nowoczesnych technologii w biznesie.
Więcej informacji na temat wydarzenia, w tym pełną agendę, można znaleźć w zakładce Kongres na PRoto.pl. Bilety są dostępne na stronie.
Uwaga! Dla firm członkowskich IAB Polska organizator przygotował zniżkę 15% na stacjonarny udział w wydarzeniu. Informujemy, że po 12 listopada cena biletu wzrośnie. W celu uzyskania kodu rabatowego prosimy o kontakt mailowy: m.stepien@iab.org.pl
Partnerem głównym wydarzenia jest Instytut Monitorowania Mediów.
Partnerami konferencji są: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska i Polska Organizacja Reklamodawców.