Cykl konferencji on-line złożony z paneli dyskusyjnych i webinarów powstał z inicjatywy agencji gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, której celem jest redefinicja gaming marketingu poprzez wdrażanie kreatywnych i unikalnych kampanii angażujących twórców i ich społeczności. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął IAB Polska.
Szacuje się, że co trzecia osoba w Polsce, i co druga na świecie obserwuje influencerów. W influencer marketingu drzemie spory potencjał, lecz wymaga on odpowiednich narzędzi i podejścia, by był efektywny i efektowny. Z kolei dzięki rosnącej popularności gier wśród młodszych pokoleń oraz niesłabnącemu zaangażowaniu obecnych gamerów liczba graczy stale wzrasta i w 2022 roku pomimo złagodzenia środków blokujących wynikających z pandemii i powrotu do normalnego życia, osiągnie wyższy poziom niż w latach poprzednich. To co łączy te dwa zagadnienia, to fakt że kategoria gier komputerowych wśród twórców internetowych cieszy się uznaniem dużych społeczności, a ich treści chętnie wybierane są przez mężczyzn, szczególnie tych w wieku 18-34 lat. W tej grupie influencerzy gamingowi to zdecydowany faworyt deklasujący inne kategorie tematyczne. Planując działania w gamingu warto uwzględnić twórców tematycznych, którzy dysponują nieustannie rozwijającą się społecznością. Dzięki zaangażowaniu ich w działania staną się pomostem, który pozwoli dotrzeć do grona ich wiernych fanów.
Na zbliżającym się wydarzeniu WE!RE Gamers poruszona zostanie ta tematyka a uczestnicy zdobędą cenne wskazówki na poszczególne tematy:
- jakie trendy influencer marketingu będą wiodące w 2023 roku oraz jakie kampanie były najbardziej inspirujące w 2022 roku;
- jak pomysł kreatywny wpływa na emocje odbiorców kampanii influencerów;
- jak tworzyć gamingowe kampanie, które będą dobrze zapamiętane przez społeczność graczy;
- co ma do zaoferowania gaming w 2023 roku markom, które planują działania w tym obszarze;
- jak tworzyć kampanie influencerskie zgodne z literą prawa.
Pełna agenda konferencji znajduje się na stronie https://werefantasy.com/weregamers/ a udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Konferencję po raz kolejny wspierają wspierają patroni mediowi – NowyMarketing, Radio Kampus oraz CD-Action a IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym.