Patronat IAB: konferencja Reklamuję Etycznie – Odpowiedzialność Reklamy

03/07/2025
12 marca 2025 r. odbędzie się kolejna już konferencja online Reklamuję Etycznie organizowana przez Radę Reklamy. Tym razem wydarzenie przebiegnie pod hasłem Odpowiedzialność Reklamy. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Na nadchodzącej konferencji prelegenci skupią się na odpowiedzialności reklamy w kontekście nowych paradygmatów komunikacji. Główne tematy konferencji to:

  • Granice kreatywności: odpowiedzialność reklamy nowych mediów
  • Wpływ Big Tech na komunikację
  • Zniekształcenia, dezinformacja i hejt
  • „Washing” w komunikacji reklamowej
  • Rola płci w reklamie
  • Granice uwodzenia konsumenta
  • Odpowiedzialność za treść i dane

Udział jest bezpłatny. Link do rejestracji TUTAJ.


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.