Patronat IAB: konferencja Reklamuję Etycznie – Odpowiedzialność Reklamy

03/07/2025
12 marca 2025 r. odbędzie się kolejna już konferencja online Reklamuję Etycznie organizowana przez Radę Reklamy. Tym razem wydarzenie przebiegnie pod hasłem Odpowiedzialność Reklamy. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Na nadchodzącej konferencji prelegenci skupią się na odpowiedzialności reklamy w kontekście nowych paradygmatów komunikacji. Główne tematy konferencji to:

  • Granice kreatywności: odpowiedzialność reklamy nowych mediów
  • Wpływ Big Tech na komunikację
  • Zniekształcenia, dezinformacja i hejt
  • „Washing” w komunikacji reklamowej
  • Rola płci w reklamie
  • Granice uwodzenia konsumenta
  • Odpowiedzialność za treść i dane

Udział jest bezpłatny. Link do rejestracji TUTAJ.


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.