Patronat IAB: konferencja Reklamuję Etycznie – Odpowiedzialność Reklamy

03/07/2025
12 marca 2025 r. odbędzie się kolejna już konferencja online Reklamuję Etycznie organizowana przez Radę Reklamy. Tym razem wydarzenie przebiegnie pod hasłem Odpowiedzialność Reklamy. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Na nadchodzącej konferencji prelegenci skupią się na odpowiedzialności reklamy w kontekście nowych paradygmatów komunikacji. Główne tematy konferencji to:

  • Granice kreatywności: odpowiedzialność reklamy nowych mediów
  • Wpływ Big Tech na komunikację
  • Zniekształcenia, dezinformacja i hejt
  • „Washing” w komunikacji reklamowej
  • Rola płci w reklamie
  • Granice uwodzenia konsumenta
  • Odpowiedzialność za treść i dane

Udział jest bezpłatny. Link do rejestracji TUTAJ.


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.