Patronat IAB: InCommerce ONLINE – konferencja dla branży e-commerce

10/30/2020
Już 5 listopada odbędzie się kolejny, już 16. InCommerce – tym razem w wersji ONLINE! Bezpłatna konferencja dla branży e-commerce to aż 9 pełnych praktycznej wiedzy wystąpień od uznanych praktyków z branży z obszaru prowadzenia i rozwijania sprzedaży internetowej. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska, który poświadcza jego wysoką jakość merytoryczną.

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży!

Celem InCommerce jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów.

Zakres tematyczny jest bardzo szeroki:

#sem #seo #adwords #copywriting #ux #socialmedia #platformyecommerce #epłatności #contentmarketing #influencemarketing

Do tej pory z cyklem naszych eventów gościliśmy w największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Rzeszowie, Wrocławiu czy w Białymstoku. W tym roku – ze względu na ryzyko epidemiczne – po raz pierwszy konferencja odbędzie się w formie online.

Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym >

Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.

Program wydarzenia:

Na wirtualnej scenie InCommerce wystąpią:

  • Paweł Sala z Freshmail z prezentacją “Jak wykorzystać email marketing, aby zwiększał twoją sprzedaż e-commerce”
  • Michał Korba z User.com z prezentacją “Anatomia porzuconego koszyka, czyli niby wszyscy to automatyzują, a może jednak nie …. ?”
  • Marcin Majzner ze SprzedazLive.pl z prezentacją “Sprzedaż na żywo w e-commerce (live)”
  • Mirosław Jurkowski z Manta S.A.z prezentacją “E-commerce w czasie kryzysu. Case study Manta S A.”
  • Filip Biszczak, Starszy Specjalista SEM z prezentacją “Segmentacja użytkowników + machine learning = wygrana w Google Ads”
  • Anna Moczulska, Analityk webowy z prezentacją “Google Data Studio dla e-commerce”
  • Kinga Derwisz, Specjalista Facebook Ads z prezentacją “Facebook Power 5 – Jak skalować działania Facebook Ads z utrzymaniem efektywności na poziomie ROAS +1000% – case study Cocolita’
  • Mariusz Waszkiewicz, Starszy Specjalista SEO z prezentacją “SEO: najczęstsze błędy w sklepach internetowych”
  • Diana Drobniak, Specjalista ds. marketingu z prezentacją “Jak przygotować swój sklep internetowy na Black Friday?”

Harmonogram spotkania dostępny jest na stronie wydarzenia >

Patroni medialni:

Patronatów medialnych najbliższej edycji InCommerce udzielili:

IAB Polska, Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w praktyce i E-commerce & Digital marketing magazyn

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.