Patronat IAB: Huddle for Good

01/18/2019
Już 20.11 odbędzie się event Huddle for Good, którego ideą przewodnią są pozytywne zmiany wywoływane przez marki wśród swoich odbiorców.

Huddle for Good to globalny event Mindshare Huddle, który w tym roku po raz pierwszy będzie organizowany również na polskim rynku. Ideą przewodnią są pozytywne zmiany, które wywołują marki wśród swoich odbiorców. Wydarzenie objęliśmy patronatem IAB oraz akredytacją DIMAQ.

Patronat IAB Polska oraz akredytacja DIMAQ są gwarancją jakości merytorycznej wydarzenia,  posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział otrzymują punkty recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.

Marketing, dostarczając konsumentom istotnych dla nich wartości, inspiruje nas do zmian na lepsze. Marki mają coraz większy wpływ nie tylko na zachowania zakupowe swoich klientów, ale angażują się społecznie, zmieniają postawy, wprowadzają nowe technologie.

W przestrzeni kinowej, w marketingowym gronie wybitnych specjalistów z globalnego rynku, uczestnicy spotkania będą rozmawiać o tym:

  • jak tworzyć lepsze doświadczenia z marką, czyniąc jednocześnie naszą
    pracę bardziej użyteczną i inspirującą?
  • jak możemy przekształcić nasze biznesy, wpisując cele społeczne w
    wartości marki i jej komunikację?
  • czy nasza branża może wpłynąć na zaadresowanie kluczowych wyzwań
    społecznych i środowiskowych?

Event odbędzie się 20 listopada br. w Warszawie.

Więcej informacji: https://www.mindshareworld.com/poland/huddle.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.