Patronat IAB: Forum Riba 2019

03/11/2019
16-17.04.2019 Konferencja RIBA – RODO, Innowacje, Bezpieczeństwo, Audyt. Wyzwania ochrony danych w czasach nowych regulacji.

W dniach 16-17.04.2019 w Falentach koło Warszawy odbędzie się Konferencja RIBA – RODO, Innowacje, Bezpieczeństwo, Audyt. Wyzwania ochrony danych w czasach nowych regulacji. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska, które jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia.

RIBA Forum jest miejscem spotkania wszystkich osób odpowiedzialnych za obszar ochrony danych. Zagadnienia, którym poświęcono szczególną uwagę nadchodzącej edycji RIBA Forum to:

  • Kontrola UODO i jak się do niej przygotować?
  • Optymalna ścieżka nakładów vs efekty w ochronie danych
  • W jaki sposób, firmy powinny wdrażać techniczne zabezpieczenia informacji?

RIBA Forum to 2 dni wypełnione m.in. przez:

  • Sesje plenarne z udziałem ekspertów oraz tematyczne sesje równoległe.
  • 1 dzień praktycznych miniwarsztatów – w trakcie trwania konferencji można wziąć udział nawet w 3 z 12 zaproponowanych warsztatów.
  • Sesje roundtable – czyli dyskusje przy stole na wybrany temat.

Wydarzenie skierowane jest dla przedstawicieli dużych i średnich firm oraz instytucji administracji publicznej, a szczególnie: IOD, menedżerów compliance i ryzyka, ekspertów prawnych, cybersecurity, menedżerów IT i audytorów wewnętrznych.

Szczegółowe informacje na temat RIBA Forum dostępne są na: https://ribaforum.pl/

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.