Patronat IAB: case study SemcoreLAB „Co naprawdę działa w SEO?”

02/20/2025
Po trzech latach szczegółowych analiz, testów i wdrożeń, Semcore przedstawia najnowsze badanie realizowane w ramach SemcoreLAB, dostarczające konkretnych i praktycznych wskazówek na temat tego, co skutecznie działa w SEO. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.

SemcoreLAB – laboratorium SEO w praktyce

SemcoreLAB to platforma badawcza, w ramach której agencja Semcore realizuje zaawansowane projekty R&D. Ich celem jest opracowywanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych i testowanie ich efektywności w rzeczywistych warunkach, a także szukanie talentów i tworzenie skutecznych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie.

Co wyróżnia case study „Co naprawdę działa w SEO?”:

  • współpraca z 30 dużymi markami, takimi jak m.in. Otodom, OBI, YES, Coccodrillo, Radio Zet, Kubota, Tefal, Answear czy o2.pl,
  • wkład merytoryczny ponad 100 ekspertów z branży digital marketingu,
  • ponad 500 analiz, których wartość merytoryczną potwierdzają referencje uczestników projektu,
  • stworzenie unikalnej listy 250 taktyk SEO użytych w projekcie – jest to pierwsze tego rodzaju know-how, które nie ma odpowiednika w żadnej innej agencji,
  • inwestycja ponad 2 000 000 złotych w działania naukowe.

„Co naprawdę działa w SEO?” to nie tylko zbiór danych, ale także zestaw praktycznych wskazówek, stanowiących realne wsparcie w obszarze SEO dla rodzimych firm działających online. Dzięki współpracy z markami, będącymi liderami w swoich branżach, udało się zrealizować skuteczne kampanie, które znacząco zwiększyły ruch na stronach Klientów Semcore, a także wypozycjonować do TOP 1 frazy takie jak „pożyczka”, „pierścionki”, „ubrania”, „zakupy online”, „odzież dziecięca” czy „nieruchomości”. 

Case study w całości dostępne jest bezpłatnie na stronie Semcore.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab, globalna organizacja opracowująca standardy technologiczne dla reklamy cyfrowej, wprowadziła Trusted Server – otwarty framework do zarządzania reklamami po stronie serwera. Rozwiązanie to pozwala wydawcom na odzyskanie pełnej kontroli nad monetyzacją reklamową w obliczu coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń wprowadzanych przez przeglądarki internetowe.

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.