Patronat IAB: case study SemcoreLAB „Co naprawdę działa w SEO?”

02/20/2025
Po trzech latach szczegółowych analiz, testów i wdrożeń, Semcore przedstawia najnowsze badanie realizowane w ramach SemcoreLAB, dostarczające konkretnych i praktycznych wskazówek na temat tego, co skutecznie działa w SEO. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.

SemcoreLAB – laboratorium SEO w praktyce

SemcoreLAB to platforma badawcza, w ramach której agencja Semcore realizuje zaawansowane projekty R&D. Ich celem jest opracowywanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych i testowanie ich efektywności w rzeczywistych warunkach, a także szukanie talentów i tworzenie skutecznych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie.

Co wyróżnia case study „Co naprawdę działa w SEO?”:

  • współpraca z 30 dużymi markami, takimi jak m.in. Otodom, OBI, YES, Coccodrillo, Radio Zet, Kubota, Tefal, Answear czy o2.pl,
  • wkład merytoryczny ponad 100 ekspertów z branży digital marketingu,
  • ponad 500 analiz, których wartość merytoryczną potwierdzają referencje uczestników projektu,
  • stworzenie unikalnej listy 250 taktyk SEO użytych w projekcie – jest to pierwsze tego rodzaju know-how, które nie ma odpowiednika w żadnej innej agencji,
  • inwestycja ponad 2 000 000 złotych w działania naukowe.

„Co naprawdę działa w SEO?” to nie tylko zbiór danych, ale także zestaw praktycznych wskazówek, stanowiących realne wsparcie w obszarze SEO dla rodzimych firm działających online. Dzięki współpracy z markami, będącymi liderami w swoich branżach, udało się zrealizować skuteczne kampanie, które znacząco zwiększyły ruch na stronach Klientów Semcore, a także wypozycjonować do TOP 1 frazy takie jak „pożyczka”, „pierścionki”, „ubrania”, „zakupy online”, „odzież dziecięca” czy „nieruchomości”. 

Case study w całości dostępne jest bezpłatnie na stronie Semcore.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.