Patronat Honorowy: Raport “Młodzi vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej”

06/16/2023
Mamy przyjemność być patronem honorowym najnowszego raportu Future Mind “Młodzi vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej”. Eksperci tej naszej firmy członkowskiej sprawdzili, jak wygląda rzeczywistość młodego pokolenia i co muszą mieć na uwadze firmy kierujące ofertę do tej grupy wiekowej.

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją, która pokazuje wyniki badania zachowań i użycia technologii mobilnych w codziennym życiu i podróży konsumenckiej osób od 15. do 35. roku życia. https://bit.ly/3Nrq5qJ

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.