Patronat Honorowy: Raport „Młodzi vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej”

06/16/2023
Mamy przyjemność być patronem honorowym najnowszego raportu Future Mind “Młodzi vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej”. Eksperci tej naszej firmy członkowskiej sprawdzili, jak wygląda rzeczywistość młodego pokolenia i co muszą mieć na uwadze firmy kierujące ofertę do tej grupy wiekowej.

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją, która pokazuje wyniki badania zachowań i użycia technologii mobilnych w codziennym życiu i podróży konsumenckiej osób od 15. do 35. roku życia. https://bit.ly/3Nrq5qJ

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.