Patronat honorowy: InCommerce – spotkanie branży e-commerce

05/26/2023
31 maja 2023 zapraszamy do Krakowa na spotkanie branży e-commerce - InCommerce. Tematem przewodnim najbliższej edycji jest sprzedaż zagraniczna w sklepie internetowym. IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym.

Zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi stoją polscy przedsiębiorcy, którzy planują lub wdrożyli cross-border do swojej strategii biznesowej. E-commerce managerowie z popularnych sklepów internetowych w Polsce udzielą wywiadu na scenie i opowiedzą, jak w przypadku ich marek wyglądały proces ekspansji zagranicznej i pierwsze kroki w sprzedaży.

Na scenie wystąpi sześć ekspertek i ekspertów branży:

• Renata Gerlach (AtomStore), która opowie o kluczowych funkcjach platformy e-commerce w ekspansji zagranicznej,
• Monika Sabela-Kukuczka (Olza Logistic) podzieli się wskazówkami, jak zorganizować logistykę cross-border,
• Grzegorz Bogacki (Cocolita.pl), który podzieli się doświadczeniami otwierania sklepu internetowego w Rumunii,
• Paweł Szwajkowski (Planteon.pl) opowie, jak wystartować ze sprzedażą online w branży FMCG za granicą,
• Paweł Bilczyński (Expandeco) wprowadzi nas w tajniki obsługi klienta zagranicznego,
• Benedykt Protasiuk (Sempai) opowie, na co zwrócić uwagę, aby pozycjonowanie zagraniczne zakończyło się sukcesem?

Meetup InCommerce objęty jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

– uczestnik: 5 punktów,
– prelegent: 25 punktów.

Szczegółowa agenda wydarzenia na stronie: https://incommerce.camp/krakow-2023/

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.

IAB Europe wydało  “Przewodnik Po Uwadze W Digital Marketingu”

IAB Europe wydało “Przewodnik Po Uwadze W Digital Marketingu”

Reklama jest niczym bez uważnych odbiorców. Jednak w sytuacji, gdy konsumenci są codziennie narażeni na tysiące reklam, utrzymanie uwagi staje się coraz trudniejsze. Aby sprostać temu wyzwaniu, IAB Europe, opublikowało nowy przewodnik dotyczący uwagi w marketingu cyfrowym.