Patronat IAB Polska: Golden Marketing Conference

09/13/2019
Już 23 i 24 września 2019 roku w Warszawie na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza odbędzie się Golden Marketing Conference . Oprócz ciekawych i pouczających prelekcji jest to doskonała platforma do wymiany doświadczeń, zdań i opinii ze świata marketingu.

Już 23 i 24 września 2019 roku w Warszawie na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza odbędzie się Golden Marketing Conference . Oprócz ciekawych i pouczających prelekcji jest to doskonała platforma do wymiany doświadczeń, zdań i opinii ze świata marketingu. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

Golden Marketing Conference to wyjątkowe, dwudniowe wydarzenie, które przez pięć edycji wypracowało pozycję lidera wśród imprez marketingowych. Od pierwszej edycji, w 2015 roku, GMC przyciągnęło ponad 3 000 uczestników. Sposobem na wyróżnienie się z tłumu podobnego typu wydarzeń jest wyjątkowo wyselekcjonowany dobór prelegentów odpowiadających za marketing w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. To także długie, nawet 90 minutowe prelekcje oraz szeroki wachlarz tematyczny i skondensowana wiedza dla specjalistów.

Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy. Prelegenci przybliżą takie zagadnienia jak  Consumer Experience, Data Science czy Machine Learning, które obecnie są niezbędne do podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Podczas warszawskiej edycji Golden Marketing Conference na naszej scenie wystąpi m.in. Katarzyna Paliwoda- Head of Business Facebook’a w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej czy Arkadiusz Łoś- Brand Consulting i CI Director firmy Dragon Rouge, międzynarodowej agencji marek, która współpracowała chociażby z firmą Coca&Cola. Nie zabraknie również twarzy znanych z poprzednich edycji GMC-Piotra Buckiego czy Cezarego Kuika. Na scenie również: Wojciech Ławniczak z Very Human Services, Dominik Karbowski z Selectivv, Patrycja Górecka- Batora- PR& Influencer Marketing Cooridnator w Kazar Group Sp. z o.o.,  Łukasz Dębski- Digital Marketing Consulting Socjomanii czy przedstawicieli takich marek jak Orange, Huawei, Amazon, Lenovo i BNP Paribas

Jednym z głównych punktów Golden Marketing Conference będzie prelekcja Jarosława Kuźniara, szerszej publiczności znany jako dziennikach telewizyjny i radiowy oraz publicysta , pracujący dla takich stacji jak TVN24, Polskie Radio Trójka czy Radio Zet. Obecnie zajmuje się takim zagadnieniem jak kreowanie marki osobistej, media w świecie online. Pomaga influencerom, fundacjom i start- upom w rozwijaniu własniej, niepowtarzalnej marki.

Więcej informacji Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.