Patronat IAB Polska: Golden Marketing Conference

09/13/2019
Już 23 i 24 września 2019 roku w Warszawie na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza odbędzie się Golden Marketing Conference . Oprócz ciekawych i pouczających prelekcji jest to doskonała platforma do wymiany doświadczeń, zdań i opinii ze świata marketingu.

Już 23 i 24 września 2019 roku w Warszawie na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza odbędzie się Golden Marketing Conference . Oprócz ciekawych i pouczających prelekcji jest to doskonała platforma do wymiany doświadczeń, zdań i opinii ze świata marketingu. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

Golden Marketing Conference to wyjątkowe, dwudniowe wydarzenie, które przez pięć edycji wypracowało pozycję lidera wśród imprez marketingowych. Od pierwszej edycji, w 2015 roku, GMC przyciągnęło ponad 3 000 uczestników. Sposobem na wyróżnienie się z tłumu podobnego typu wydarzeń jest wyjątkowo wyselekcjonowany dobór prelegentów odpowiadających za marketing w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. To także długie, nawet 90 minutowe prelekcje oraz szeroki wachlarz tematyczny i skondensowana wiedza dla specjalistów.

Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy. Prelegenci przybliżą takie zagadnienia jak  Consumer Experience, Data Science czy Machine Learning, które obecnie są niezbędne do podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Podczas warszawskiej edycji Golden Marketing Conference na naszej scenie wystąpi m.in. Katarzyna Paliwoda- Head of Business Facebook’a w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej czy Arkadiusz Łoś- Brand Consulting i CI Director firmy Dragon Rouge, międzynarodowej agencji marek, która współpracowała chociażby z firmą Coca&Cola. Nie zabraknie również twarzy znanych z poprzednich edycji GMC-Piotra Buckiego czy Cezarego Kuika. Na scenie również: Wojciech Ławniczak z Very Human Services, Dominik Karbowski z Selectivv, Patrycja Górecka- Batora- PR& Influencer Marketing Cooridnator w Kazar Group Sp. z o.o.,  Łukasz Dębski- Digital Marketing Consulting Socjomanii czy przedstawicieli takich marek jak Orange, Huawei, Amazon, Lenovo i BNP Paribas

Jednym z głównych punktów Golden Marketing Conference będzie prelekcja Jarosława Kuźniara, szerszej publiczności znany jako dziennikach telewizyjny i radiowy oraz publicysta , pracujący dla takich stacji jak TVN24, Polskie Radio Trójka czy Radio Zet. Obecnie zajmuje się takim zagadnieniem jak kreowanie marki osobistej, media w świecie online. Pomaga influencerom, fundacjom i start- upom w rozwijaniu własniej, niepowtarzalnej marki.

Więcej informacji Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.