Zobacz pełną agendę i nie zwlekaj z zakupem biletu! Dołącz do nas stacjonarnie w Warszawie i NA ŻYWO spotkaj się z ekspertami z branży digitalu!
W programie m.in. keynote speakers:
- Dr Maciej Kawecki: Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022.
- Tadeusz Chełkowski: Patronite – ludzie, którzy mają coś do powiedzenia.
- Anastasiya Baydachenko: IAB Ukraine: The war in Ukraine and digital industry: impact, challenges and opportunities.
- Witold Szabłowski: Reportaż w świecie cyfrowym.
Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy
Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.
W programie m.in.:
- Twój ulubiony sklep na „A”? Jak naprawdę wygląda zderzenie Amazona i Allegro w Polsce?
Łukasz Sztuczyński, GroupM i Ludmiła Lib, Mindshare - Internauta w czasach zarazy. Jak pandemia zmieniła zachowania polskich internautów.
Aleksandra Załęska, Gemius i Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu - Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.
Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith - IS FIFTY THE NEW THIRTY? O życiu po 50. oczami Polek i marketerów.
Agata Groszek, Havas Media Group Poland - Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
Paweł Lewandowski, MediaCom i Dobromir Ciaś, ABTShield - Ile razy mam to powtarzać!? — jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.
Michał Protasiuk, Google i Michał Zajdel, Kantar - Digital marketing odpowiedzialny społecznie — czy technologia może nam pomóc?
Dominik Ryżko, Politechnika Warszawska
… i wiele innych! Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów. Nie może Cię tam zabraknąć!
Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/agenda/
Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: https://forumiab.pl/bilety/
Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety online.
W ramach wejściówki stacjonarnej otrzymujesz:
- 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
- Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
- Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
- Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
- Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
- After Party (8 czerwca)
W ramach wejściówki online otrzymujesz:
- 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
- Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
- Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
- Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
Rada Programowa
Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.
DO ZOBACZENIA!