Ostatni nabór wniosków na dofinansowanie szkoleń! Tylko do 30 września

09/21/2022
To ostatni moment, by uzyskać dofinansowanie do 80% na szkolenia z e-marketingu DIMAQ. Trwa ostatni nabór wniosków w projekcie Kompetencje dla sektora komunikacji marketingowej. Wypełnij formularz do 30 września, a my bezpłatnie przeprowadzimy Cię przez formalności.

Projekt Kompetencje dla sektora komunikacji marketingowej skierowany jest do przedstawicieli MSP pracujących w branży marketingowej. Dofinansowaniem w wysokości do 80% objęte są szkolenia spełniające kryteria zdefiniowane przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Projekt kończy się 30 listopada 2022.

Bezpłatanie pomagamy w procedurze pozyskania dofinansowania.  Jeśli chcesz skorzystać, wypełnij poniżsyz formularz, a nasz konsultant skontaktuje się zTobą.

Z uwagi na bliski koniec projektu, wypełniony formularz odeślij do 30 września. 

Czytaj także

Patronat IAB: Spicy Mobile o MarTech i korzystaniu z usług cyfrowych przez Polaków

Patronat IAB: Spicy Mobile o MarTech i korzystaniu z usług cyfrowych przez Polaków

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii. IAB Polska objęła patronat honorowy nad publikacją.

Pobierz II edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie.”

Pobierz II edycję raportu „Reklama online w dobie post-cookie.”

Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku.
Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.

Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.