OptimAIzer w gronie firm członkowskich IAB Polska!

08/23/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił OptimAIzer.

Obecny na 15 Międzynarodowych Rynkach OptimAIzer został stworzony przez polską firmę, posiadającą kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu i nowych technologii. 

OptimAIzer to niezależne oprogramowanie wykorzystujące zaawansowane algorytmy AI służące do automatyzacji procesów mediowych (t.j. : Planowanie, Konfiguracja kampanii, Zakup mediów, Optymalizacja emisji).  

Z ogromnym zainteresowaniem dołączamy do IAB Polska jako Partner, cieszymy się niezwykle z możliwości podjęcia wspólnych działań oraz rozszerzenia obszaru funkcjonowania OptimAIzera jako podmiotu będącego już w świadomości czołowych polskich Klientów i Największych Agencji Mediowych. 

Wykorzystując nasze międzynarodowe doświadczenie i wiedzę, którą udało nam się zdobyć w ciągu ostatnich lat przy współpracy z Ekspertami, Klientami i Agencjami Mediowymi z całego świata, mamy nadzieje, że uda nam się zainspirować grono członków Związku Branży Internetowej IAB Polska, a także wnieść unikalne, nieznane dotychczas wartości dla branży mediowej!

Wierzymy, że wynikiem wspólnych działań, będzie ulepszenie standardów, zwiększenie efektywności procesów w obszarze digital marketingu, co z kolei przełoży się bezpośrednio na kolejne sukcesy podmiotów polskiej branży mediowej, na arenie międzynarodowej!  – komentują Founderzy OptimAIzer: Piotr Kalitowicz, Paweł Kukuła 

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.