OptimAIzer w gronie firm członkowskich IAB Polska!

08/23/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił OptimAIzer.

Obecny na 15 Międzynarodowych Rynkach OptimAIzer został stworzony przez polską firmę, posiadającą kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu i nowych technologii. 

OptimAIzer to niezależne oprogramowanie wykorzystujące zaawansowane algorytmy AI służące do automatyzacji procesów mediowych (t.j. : Planowanie, Konfiguracja kampanii, Zakup mediów, Optymalizacja emisji).  

Z ogromnym zainteresowaniem dołączamy do IAB Polska jako Partner, cieszymy się niezwykle z możliwości podjęcia wspólnych działań oraz rozszerzenia obszaru funkcjonowania OptimAIzera jako podmiotu będącego już w świadomości czołowych polskich Klientów i Największych Agencji Mediowych. 

Wykorzystując nasze międzynarodowe doświadczenie i wiedzę, którą udało nam się zdobyć w ciągu ostatnich lat przy współpracy z Ekspertami, Klientami i Agencjami Mediowymi z całego świata, mamy nadzieje, że uda nam się zainspirować grono członków Związku Branży Internetowej IAB Polska, a także wnieść unikalne, nieznane dotychczas wartości dla branży mediowej!

Wierzymy, że wynikiem wspólnych działań, będzie ulepszenie standardów, zwiększenie efektywności procesów w obszarze digital marketingu, co z kolei przełoży się bezpośrednio na kolejne sukcesy podmiotów polskiej branży mediowej, na arenie międzynarodowej!  – komentują Founderzy OptimAIzer: Piotr Kalitowicz, Paweł Kukuła 

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.