OpenX nowym członkiem IAB Polska

11/03/2022
Do firm członkowskich IAB Polska dołącza OpenX właściciel jednej z największych Supply Side Platform (Ad Exchange) na świecie.

OpenX oferuje systemy open real-time bidding oraz transakcji prywatnych. Umożliwia wydawcom monetyzację cyfrowych powierzchni reklamowych, łącząc ich z Demand Side Platforms, agencjami reklamowymi oraz reklamodawcami oraz przetwarzając ponad 200 miliardów zapytań reklamowych dziennie. Wykorzystując wiodącą w branży adtech technologię, ogromną skalę oraz różne formaty reklamowe, od reklamy desktop, przez urządzenia mobilne, po dynamicznie rosnący rynek reklamy CTV, OpenX oferuje produkty, które zwiększają zasięg i skuteczność reklam dla kupujących oraz maksymalizują zyski wydawców. OpenX jest również jedynym Ad Exchange w 100% opartym na chmurowym przetwarzaniu danych oraz pierwszym Ad Exchange, którym uzyskał niezależny certyfikat neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.

Rynek adtech dynamicznie ewoluuje, odpowiadając na zmieniające się otoczenie regulacyjne, oczekiwania klientów oraz konieczność zapewnienia szerszych gwarancji poszanowania prywatności użytkownikom końcowym. Od kilkunastu lat wspieramy naszych klientów, oferując im rozwiązania dostosowane do takiego rynku. Mamy nadzieję, że członkostwo w IAB Polska umożliwi nam wymianę doświadczeń z innymi podmiotami rynku reklamy cyfrowej oraz czuwanie nad odpowiedzialnym rozwojem branży internetowej w Polsce. – komentuje Paweł Meus – Legal Director, Head of E.U. Privacy

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Instytutu Monitorowania Mediów właśnie opublikował e-book pt. „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. IAB Polska został patronem honorowym tej publikacjI.

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. Wpisz je do swojego kalendarza i bądź z nami.

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.