OpenX oferuje systemy open real-time bidding oraz transakcji prywatnych. Umożliwia wydawcom monetyzację cyfrowych powierzchni reklamowych, łącząc ich z Demand Side Platforms, agencjami reklamowymi oraz reklamodawcami oraz przetwarzając ponad 200 miliardów zapytań reklamowych dziennie. Wykorzystując wiodącą w branży adtech technologię, ogromną skalę oraz różne formaty reklamowe, od reklamy desktop, przez urządzenia mobilne, po dynamicznie rosnący rynek reklamy CTV, OpenX oferuje produkty, które zwiększają zasięg i skuteczność reklam dla kupujących oraz maksymalizują zyski wydawców. OpenX jest również jedynym Ad Exchange w 100% opartym na chmurowym przetwarzaniu danych oraz pierwszym Ad Exchange, którym uzyskał niezależny certyfikat neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.
Rynek adtech dynamicznie ewoluuje, odpowiadając na zmieniające się otoczenie regulacyjne, oczekiwania klientów oraz konieczność zapewnienia szerszych gwarancji poszanowania prywatności użytkownikom końcowym. Od kilkunastu lat wspieramy naszych klientów, oferując im rozwiązania dostosowane do takiego rynku. Mamy nadzieję, że członkostwo w IAB Polska umożliwi nam wymianę doświadczeń z innymi podmiotami rynku reklamy cyfrowej oraz czuwanie nad odpowiedzialnym rozwojem branży internetowej w Polsce. – komentuje Paweł Meus – Legal Director, Head of E.U. Privacy
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.