OpenX nowym członkiem IAB Polska

11/03/2022
Do firm członkowskich IAB Polska dołącza OpenX właściciel jednej z największych Supply Side Platform (Ad Exchange) na świecie.

OpenX oferuje systemy open real-time bidding oraz transakcji prywatnych. Umożliwia wydawcom monetyzację cyfrowych powierzchni reklamowych, łącząc ich z Demand Side Platforms, agencjami reklamowymi oraz reklamodawcami oraz przetwarzając ponad 200 miliardów zapytań reklamowych dziennie. Wykorzystując wiodącą w branży adtech technologię, ogromną skalę oraz różne formaty reklamowe, od reklamy desktop, przez urządzenia mobilne, po dynamicznie rosnący rynek reklamy CTV, OpenX oferuje produkty, które zwiększają zasięg i skuteczność reklam dla kupujących oraz maksymalizują zyski wydawców. OpenX jest również jedynym Ad Exchange w 100% opartym na chmurowym przetwarzaniu danych oraz pierwszym Ad Exchange, którym uzyskał niezależny certyfikat neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.

Rynek adtech dynamicznie ewoluuje, odpowiadając na zmieniające się otoczenie regulacyjne, oczekiwania klientów oraz konieczność zapewnienia szerszych gwarancji poszanowania prywatności użytkownikom końcowym. Od kilkunastu lat wspieramy naszych klientów, oferując im rozwiązania dostosowane do takiego rynku. Mamy nadzieję, że członkostwo w IAB Polska umożliwi nam wymianę doświadczeń z innymi podmiotami rynku reklamy cyfrowej oraz czuwanie nad odpowiedzialnym rozwojem branży internetowej w Polsce. – komentuje Paweł Meus – Legal Director, Head of E.U. Privacy

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.