OpenX nowym członkiem IAB Polska

11/03/2022
Do firm członkowskich IAB Polska dołącza OpenX właściciel jednej z największych Supply Side Platform (Ad Exchange) na świecie.

OpenX oferuje systemy open real-time bidding oraz transakcji prywatnych. Umożliwia wydawcom monetyzację cyfrowych powierzchni reklamowych, łącząc ich z Demand Side Platforms, agencjami reklamowymi oraz reklamodawcami oraz przetwarzając ponad 200 miliardów zapytań reklamowych dziennie. Wykorzystując wiodącą w branży adtech technologię, ogromną skalę oraz różne formaty reklamowe, od reklamy desktop, przez urządzenia mobilne, po dynamicznie rosnący rynek reklamy CTV, OpenX oferuje produkty, które zwiększają zasięg i skuteczność reklam dla kupujących oraz maksymalizują zyski wydawców. OpenX jest również jedynym Ad Exchange w 100% opartym na chmurowym przetwarzaniu danych oraz pierwszym Ad Exchange, którym uzyskał niezależny certyfikat neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.

Rynek adtech dynamicznie ewoluuje, odpowiadając na zmieniające się otoczenie regulacyjne, oczekiwania klientów oraz konieczność zapewnienia szerszych gwarancji poszanowania prywatności użytkownikom końcowym. Od kilkunastu lat wspieramy naszych klientów, oferując im rozwiązania dostosowane do takiego rynku. Mamy nadzieję, że członkostwo w IAB Polska umożliwi nam wymianę doświadczeń z innymi podmiotami rynku reklamy cyfrowej oraz czuwanie nad odpowiedzialnym rozwojem branży internetowej w Polsce. – komentuje Paweł Meus – Legal Director, Head of E.U. Privacy

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.