Oglądaj webinary IAB Polska na żądanie

10/27/2022
Nie mogłaś/eś obejrzeć ostatnich webinarów IAB Polska? Nic straconego❗️? Od teraz w zakładce BAZA WIEDZY znajdziesz zarówno nagrania webinarów, które organizowaliśmy ostatnio, jak i zaproszenia na eventy online, które dopiero się odbędą. Wydarzenia są ułożone chronologicznie. Wybierz webinar, zarejestruj się i oglądaj!

Webinary IAB Polska

 

Tu znajdziesz zarówno nagrania webinarów, które organizowaliśmy ostatnio, jak i zaproszenia na eventy online, które dopiero się odbędą. Wydarzenia sa ułożone chronologicznie. Wybierz webinar, zarejestruj się i oglądaj!

IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny

Data: 9.11.2022, 11:00

Zapraszamy na webinar, podczas którego eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Wydarzenie związane jest z premierą „Poradnika Programmatic IAB Polska”.

IAB ExpertPanel: Rekomendacje Prezesa UOKiK dla influencerów – Q&A

Data nagrania: 21.10.2022, 11:00

Podczas webinaru eksperci UOKiK i IAB Polska szczegółowo omawiają oraz odpowiedają na pytania dotyczące Rekomendacji prezesa UOKiK dla influencerów w zakresie oznaczania terści reklamowych, które ukazały się we wrześniu 2022.

IAB ExpertPanel: E-commerce w Polsce 2022

Data nagrania: 20.10.2022, 12:00

 Podczas wydarzenia ekseprci omawiali wyniki dziesiątej edycji publikacji “E-commerce w Polsce 2022”, stanowiącej raport z badania na temat zakupów w sieci. Publikację przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.