Oglądaj webinary IAB Polska na żądanie

10/27/2022
Nie mogłaś/eś obejrzeć ostatnich webinarów IAB Polska? Nic straconego❗️? Od teraz w zakładce BAZA WIEDZY znajdziesz zarówno nagrania webinarów, które organizowaliśmy ostatnio, jak i zaproszenia na eventy online, które dopiero się odbędą. Wydarzenia są ułożone chronologicznie. Wybierz webinar, zarejestruj się i oglądaj!

Webinary IAB Polska

 

Tu znajdziesz zarówno nagrania webinarów, które organizowaliśmy ostatnio, jak i zaproszenia na eventy online, które dopiero się odbędą. Wydarzenia sa ułożone chronologicznie. Wybierz webinar, zarejestruj się i oglądaj!

IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny

Data: 9.11.2022, 11:00

Zapraszamy na webinar, podczas którego eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Wydarzenie związane jest z premierą „Poradnika Programmatic IAB Polska”.

IAB ExpertPanel: Rekomendacje Prezesa UOKiK dla influencerów – Q&A

Data nagrania: 21.10.2022, 11:00

Podczas webinaru eksperci UOKiK i IAB Polska szczegółowo omawiają oraz odpowiedają na pytania dotyczące Rekomendacji prezesa UOKiK dla influencerów w zakresie oznaczania terści reklamowych, które ukazały się we wrześniu 2022.

IAB ExpertPanel: E-commerce w Polsce 2022

Data nagrania: 20.10.2022, 12:00

 Podczas wydarzenia ekseprci omawiali wyniki dziesiątej edycji publikacji “E-commerce w Polsce 2022”, stanowiącej raport z badania na temat zakupów w sieci. Publikację przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska.

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.