Grupa Offerista nowym członkiem IAB Polska

01/28/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła Grupa Offerista.

Grupa Offerista jest międzynarodową firmą z dużym doświadczeniem w cyfrowym marketingu detalicznym. Jej misją jest obsługa sektora detalicznego i pomoc w bardziej efektywnym docieraniu do klientów poprzez rozwiązania 360° dostosowane do celów każdej sieci handlowej lub marki. Dzięki rozwiązaniom Offerista, sprzedawcy detaliczni mogą budować komunikację ze swoimi użytkownikami poprzez szereg kanałów cyfrowych, w tym reklamy na platformach z broszurami cyfrowymi takich jak Ofertolino.pl i innych.

Rynek tradycyjnych gazetek promocyjnych cały czas ewoluuje w kierunku rozwiązań cyfrowych. Z jednej strony jest to spowodowane potrzebą stosowania rozwiązań bardziej ekologicznych a z drugiej zdecydowanie większymi możliwościami, które niesie za sobą zastosowanie komunikacji cyfrowej. Dodatkowo pandemia koronawirusa tylko przyspiesza ten proces. Szalejące ceny papieru i ogólnie druku tradycyjnych gazetek powodują, że marketerzy z sieci handlowych coraz poważniej traktują gazetki cyfrowe i komunikację w tym obszarze. Podążając za tym trendem Grupa Offerista postanowiła otworzyć swoje przedstawicielstwo w Polsce aby zaoferować lokalnym klientom swoje sprawdzone rozwiązania i unikalną wiedzę w tym zakresie.

Przystąpienia do IAB Polska, organizacji o ugruntowanej renomie i bardzo aktywnej na polu edukacji klientów jest dla Grupy Offerista oczywistym wyborem który tylko pomoże nam w szybszym rozwoju na polskim rynku. – komentuje Robert Biegaj, Dyrektor Krajowy Grupa Offerista

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.