Ochrona dzieci w telewizji i Internecie – skuteczna samoregulacja rynku. Konferencja prasowa online

01/12/2021
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy i Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji we współpracy z Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polską Federacją Producentów Żywności serdecznie zapraszają na konferencję prasową on-line: Ochrona dzieci w telewizji i Internecie – skuteczna samoregulacja rynku. Konferencja odbędzie się 18 stycznia o godz. 10:00 i będzie transmitowana z Centrum Prasowego PAP.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane – na podstawie wyników przeprowadzonych przez KRRiT monitoringów i kontroli – efekty samoregulacji rynku mediów w zakresie ochrony dzieci w następujących obszarach:

  1. REKLAMY ŻYWNOŚCI W PROGRAMACH DLA DZIECI
    Stopień realizacji postanowień przyjętych w Porozumieniu nadawców telewizyjnych.
  2. OCHRONA MAŁOLETNICH W AUDIOWIZUALNYCH USŁUGACH MEDIALNYCH NA ŻĄDANIE (VoD)
    Regulacje prawne, kontrola i ocena skuteczności zabezpieczeń technicznych przed nieodpowiednimi treściami.
  3. KARTA OCHRONY DZIECI W REKLAMIE
    Efektywność przestrzegania przyjętych zobowiązań – wyniki monitoringu

W konferencji wezmą udział paneliści:

  • Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska, prezes zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
  • Dr Agnieszka Wąsowska, dyrektor departamentu monitoringu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
  • Dr Andrzej Gantner, wiceprezes, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności
  • Prof. Janusz Kawecki, członek Krajowej Rady Radiofonii I Telewizji
  • Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Na koniec przewidywania jest także sesja pytań i odpowiedzi.

oglądaj online:

<script id=”142411_c_544128″ width=”990″ height=”557″ src=”https://player.dacast.com/js/player.js?contentId=142411_c_544128”  class=”dacast-video”></script>

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.