Obejrzyj nagrania IAB Coffee Talks 2022! 8 webinarów towarzyszących premierze Raportu Strategicznego

07/14/2022
Dla wszystkich, którzy przegapili, i dla tych, którzy chcą obejrzeć jeszcze raz! Nagrania 8 bezpłatnych webinarów towarzyszących premierze Raportu Strategicznego już są! Zapraszamy do oglądania:
 
 

☕IAB Coffee Talks 1: PROGRAMMATIC☕

  Rozmawiają:

  •  Elżbieta Kondzioła, Lovemedia i Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
  •  Tomasz Chłodecki, Justtag
  •  Marta Zielonka, PublicisMedia
  •  Małgorzata Kmieciak, Equativ
  •  Justyna Niedziałek, Yieldbird

OBEJRZYJ WEBINAR>>

☕IAB Coffee Talks 2: MOBILE MARKETING☕

Rozmawiają:

  • Tomasz Szulkowski, [m]Spark, Szef Grupy Roboczej Mobile Marketing IAB Polska
  •  Grzegorz Jamka, Google
  •  Emil Waszkowski, Future Mind
  •  Marcin Lenkiewicz, Blix
  •  Michał Szczur, Mindshare
  •  Norbert Mazur, CCC

OBEJRZYJ WEBINAR >>

☕IAB Coffee Talks 3:  INFLUENCER MARKETING☕ 

Rozmawiają:

  • Marek Myślicki, stor9, Szef Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska
  •  Kamil Bolek, LTTM
  •  Judyta Ogniewska, InPost

OBEJRZYJ WEBINAR >>

☕IAB Coffee Talks 4: DIGITAL OUT-OF-HOME☕ 

Rozmawiają:

  • Radosław Gołąb, AMS, Szef Grupy Roboczej Digital Out Of Home IAB Polska
  •  Dorota Tymińska, ABI Media
  •  Damian Rezner, Screen Network

OBEJRZYJ WEBINAR >>

☕IAB Coffee Talks 5: REKLAMA AUDIO ☕

Rozmawiają:

  • Adam Pachla, Grupa RMF, Szef Grupy Roboczej Audio IAB Polska
  •  Izabella Mazur-Cieślar, Grupa RMF
  •  Mateusz Opyrchał, Grupa RMF
  •  Magdalena Ponganis, Stream Extension
  •  Konrad Drzewiński, OnNetwork

OBEJRZYJ WEBINAR >>

☕IAB Coffee Talks 6: CONTENT MARKETING☕

Rozmawiają:

  • Paulina Kozyra, Inis, Szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna IAB Polska
  • Katarzyna Sikora-Protasiuk, Kohai
  • Piotr Chmielewski, PolskaPress

OBEJRZYJ WEBINAR >>

☕ IAB Coffee Talks 7: GRY I ESPORT☕

Rozmawiają:

  • Justyna Oracz, Fantasyexpo, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska
  • Jacek Jankowski, Grupa WP
  • Tomek Przeździecki, Game Changer
  • Wojtek Grzegorzyca, Gamest

OBEJRZYJ WEBINAR >>

☕IAB Coffee Talks 8: BADANIA☕

Rozmawiają:

  • Tomasz Wileński, Islay.tech Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
  •  Marcin Niemczyk, PBI
  •  Karolina Chołuj, Mindshare
  •  Dorota Mroczkowska, PolskaPress

OBEJRZYJ WEBINAR >>

Pamiętaj! Nagrania wszystkich webinarów i Raport Strategiczny do pobrania znajdziesz w naszym serwisie: https://raportstrategiczny.iab.org.pl/ 

Partnerem technologicznym IAB Coffee Talks jest LiveWebinar. 

 
 

Czytaj także

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu przyjrzeli się również zjawisku social-commerce. Jak wynika z danych, za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, nie jest to więc wciąż bardzo popularna forma zakupów. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja w content marketing idzie w parze z jego profesjonalizacją? Partnerami badania byli: IAB Polska, SAR, IAA, BCC, SocialPress.