Nowym członkiem IAB Polska zostaje agencja BizzClick.

02/08/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja BizzClick.

BizzClick to innowacyjne, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie programatyczne, które maksymalizuje przychody i wydajność reklam dla reklamodawców i wydawców od 2007 roku. Wspierane przez ponad 14 lat doświadczenia i technologię opartą na sztucznej inteligencji, optymalizuje kampanie reklamowe przy użyciu nowatorskich rozwiązań OpenRTB. Jako lider certyfikowany przez TAG, BizzClick zajmuje miejsce wśród top 50 dostawców ruchu mobilnego i CTV. Zapewnia bezpieczne doświadczenia marki poprzez rygorystyczne środki ochrony danych i monitorowanie ruchu 24/7.
BizzClick priorytetowo traktuje bezpieczeństwo danych jako filar swojej działalności, przestrzegając restrykcyjnych przepisów takich jak RODO, TCF, CCPA, COPPA, Ads.txt i Seller.json.

Przemysł programatyczny rośnie z każdym rokiem, stając w obliczu nowych, złożonych wyzwań, takich jak oszustwa reklamowe, obawy dotyczące widoczności oraz wpływ na środowisko. Jako pionier w reklamie programatycznej z ponad 14-letnim doświadczeniem, codziennie walczymy z takimi problemami, aby stworzyć bardziej transparentną i efektywną branżę adtech.

BizzClick specjalizuje się w bezpiecznym ruchu w aplikacjach mobilnych i zobowiązujemy się dostarczać klientom najwyższej jakości i najbardziej skuteczne rozwiązania reklamowe. To dla nas zaszczyt dołączyć do IAB Polska i stać się częścią polskiej społeczności reklamy cyfrowej. Nasz zespół wierzy, że wspólna praca pozwoli nam rozwijać nowe innowacyjne i zrównoważone praktyki w reklamie programatycznej w Polsce, aby sprostać tym wyzwaniom i zapewnić, że wszyscy uczestnicy ekosystemu mają dostęp do bezpiecznego i skutecznego ruchu.” – komentuje Oleksii Sakhno, Kierownik Programmatic, BizzClick

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.