Nowi sygnatariusze Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic

10/02/2019
Kolejne firmy przystąpiły do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic, która ma na celu zapewnienie jakości, bezpieczeństwa oraz zwiększenie przejrzystości programatycznego modelu zakupu reklam.

Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic ma na celu zapewnienie jakości, bezpieczeństwa oraz zwiększenie przejrzystości programatycznego modelu zakupu reklam.

Poznaj kolejnych sygnatariuszy:

GroupM

Reprise

Adform

Spicy Mobile

Kolejne firmy zdecydowały się przyjąć standardy Kodeksu i wspólnie z nami tworzyć przejrzysty ekosystem programmatic w Polsce. Witamy w gronie sygnatariuszy.

Pełna treść Kodeksu >>

Wniosek o przystąpienie (załącznik 1 do Warunków przystąpienia) >>

Po przystąpieniu do Kodeksu firma ma prawo posługiwać się tzw. ZNAKIEM KODEKSU, podnoszącym wiarygodność firmy w branży. Sygnatariuszami mogą zostać wszyscy uczestnicy rynku, którzy chcą brać udział w podnoszeniu jakości i standardów modelu programatycznego w Polsce. Zapraszamy zarówno firmy członkowskie IAB Polska, jak i pozostałych niezrzeszonych uczestników rynku.

Jak dołączyć? Sprawdź! >

 

Czytaj także

IAB Polska partnerem CTV Ad Days Europe

IAB Polska partnerem CTV Ad Days Europe

IAB Polska została partnerem międzynarodowej konferencji CTV Ad Days, w tym roku odbywającej się 12 listopada w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objął również IAB Europe.