Nowi sygnatariusze Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic

10/02/2019
Kolejne firmy przystąpiły do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic, która ma na celu zapewnienie jakości, bezpieczeństwa oraz zwiększenie przejrzystości programatycznego modelu zakupu reklam.

Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic ma na celu zapewnienie jakości, bezpieczeństwa oraz zwiększenie przejrzystości programatycznego modelu zakupu reklam.

Poznaj kolejnych sygnatariuszy:

GroupM

Reprise

Adform

Spicy Mobile

Kolejne firmy zdecydowały się przyjąć standardy Kodeksu i wspólnie z nami tworzyć przejrzysty ekosystem programmatic w Polsce. Witamy w gronie sygnatariuszy.

Pełna treść Kodeksu >>

Wniosek o przystąpienie (załącznik 1 do Warunków przystąpienia) >>

Po przystąpieniu do Kodeksu firma ma prawo posługiwać się tzw. ZNAKIEM KODEKSU, podnoszącym wiarygodność firmy w branży. Sygnatariuszami mogą zostać wszyscy uczestnicy rynku, którzy chcą brać udział w podnoszeniu jakości i standardów modelu programatycznego w Polsce. Zapraszamy zarówno firmy członkowskie IAB Polska, jak i pozostałych niezrzeszonych uczestników rynku.

Jak dołączyć? Sprawdź! >

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Tym razem mamy coś dla nauczycieli i edukatorów! Przedstawiciele Grupy Zadaniowej AI dla Edukacji IAB Polska przygotowali e-book, który zawiera aż 10 scenariuszy zajęć wspieranych przez AI. W scenariuszach tych sztuczna inteligencja jest traktowana nie jako dodatek, ale narzędzie nauczania i uczenia się.