Newtone One dołącza do firm członkowskich IAB Polska

07/04/2024
Newtone One dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska.

Newtone One to dynamiczna firma operująca głównie w obszarach eCommerce i retail media. Specjalizuje się we wspieraniu marek i produktów w eCommerce, oferując zaawansowane rozwiązania technologiczne wspierające ekspozycję produktów na półce cyfrowej. Działa głównie w sektorach zdrowia, farmacji i urody, oferując usługi marketingowe, emerchandisingowe oraz doradcze. Dzięki unikalnym technologiom, Newtone One zapewnia jakościową obecność produktów, pomagając markom skutecznie konkurować na rynku online.

Naszym celem jest wspieranie marek w eCommerce retail media w sektorze zdrowia i urody, dostarczając markom wiedzę i rozwiązania pomagające realizować ich cele. Równocześnie wspieramy naszych partnerów po stronie Retail w osiąganiu ich założeń. Członkowstwo w IAB Polska umożliwi nam aktywny udział w projektach związanych z ecommerce i retail media, co jest kluczowe dla naszego rozwoju.

Przystąpienie do IAB Polska pozwoli nam także przybliżyć specyfikę i wyzwania branży zdrowotnej, w tym ograniczenia w reklamie aptek oraz regulacje dotyczące reklamy produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety. Wierzymy, że nasze zaangażowanie przyniesie korzyści całej branży internetowej, wspierając innowacje i wzrost jakości usług. – komentuje Rafał Kaczmarczyk, Prezes Zarządu Newtone One Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab, globalna organizacja opracowująca standardy technologiczne dla reklamy cyfrowej, wprowadziła Trusted Server – otwarty framework do zarządzania reklamami po stronie serwera. Rozwiązanie to pozwala wydawcom na odzyskanie pełnej kontroli nad monetyzacją reklamową w obliczu coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń wprowadzanych przez przeglądarki internetowe.

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.