Newtone One dołącza do firm członkowskich IAB Polska

07/04/2024
Newtone One dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska.

Newtone One to dynamiczna firma operująca głównie w obszarach eCommerce i retail media. Specjalizuje się we wspieraniu marek i produktów w eCommerce, oferując zaawansowane rozwiązania technologiczne wspierające ekspozycję produktów na półce cyfrowej. Działa głównie w sektorach zdrowia, farmacji i urody, oferując usługi marketingowe, emerchandisingowe oraz doradcze. Dzięki unikalnym technologiom, Newtone One zapewnia jakościową obecność produktów, pomagając markom skutecznie konkurować na rynku online.

Naszym celem jest wspieranie marek w eCommerce retail media w sektorze zdrowia i urody, dostarczając markom wiedzę i rozwiązania pomagające realizować ich cele. Równocześnie wspieramy naszych partnerów po stronie Retail w osiąganiu ich założeń. Członkowstwo w IAB Polska umożliwi nam aktywny udział w projektach związanych z ecommerce i retail media, co jest kluczowe dla naszego rozwoju.

Przystąpienie do IAB Polska pozwoli nam także przybliżyć specyfikę i wyzwania branży zdrowotnej, w tym ograniczenia w reklamie aptek oraz regulacje dotyczące reklamy produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety. Wierzymy, że nasze zaangażowanie przyniesie korzyści całej branży internetowej, wspierając innowacje i wzrost jakości usług. – komentuje Rafał Kaczmarczyk, Prezes Zarządu Newtone One Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Rewolucja w reklamie CTV z  Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Rewolucja w reklamie CTV z Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Czy kiedykolwiek szukałeś/aś sposobu na śledzenie swoich reklam CTV tak samo, jak śledzi się sprzedaż produktów w handlu detalicznym? Ad Creative ID Framework (ACIF) to przełom w reklamie CTV. Podejście ACIF do rejestracji reklam, podobne do kodu UPC, wspiera efektywne zarządzanie kampaniami i pomiar w celu poprawy ROI.