Najnowsza wersja Transparency & Consent Framework v2.2 oficjalnie uruchomiona

05/16/2023
Mamy przyjemność ogłosić, że dziś, 16 maja br. oficjalnie uruchomiono TCF 2.2, po zatwierdzeniu przez grupę sterującą ds. TCF działającą przy IAB EU.

W ostatnim czasie wszystkie grupy robocze TCF intensywnie pracowały nad dalszą standaryzacją informacji i wyborów, które powinny być dostarczane użytkownikom w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych, oraz nad tym, w jaki sposób wybory te powinny być rejestrowane, przekazywane i respektowane.
Ciągłe zmiany w orzecznictwie, a także w wytycznych organów ochrony danych stawiają jeszcze wyższe wymagania uczestnikom rynku w zakresie ochrony danych, a najnowsza wersja Transparency & Consent Framework v2.2 (TCF v2.2) wprowadza znaczące zmiany, starając się lepiej sprostać oczekiwaniom organów regulacyjnych i potrzebom użytkowników końcowych.

Zachęcamy do zapoznania się z wpisem na blogu IAB EU, który szczegółowo wyjaśnia harmonogram wdrażania, zawiera przegląd głównych zmian politycznych i technicznych, a także odnosi do pliku zawierającego najczęściej zadawane pytania.

Jednocześnie informujemy, że na początku czerwca zostaną zorganizowane dedykowane webinaria, o których będziemy informować w oddzielnych komunikatach. Zapraszamy do udziału.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.