Nagroda dla studiów dualnych „Marketing internetowy i e-commerce” realizowanych przez Collegium Civitas we współpracy z IAB Polska i DIMAQ.

03/12/2020
„Marketing internetowy i e-commerce” to nowa specjalność studiów dualnych odbywających się na Collegium Civitas, i której partnerem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. 10 marca specjalność została doceniona przez Kapitułę konkursu „Studia z przyszłością”. Certyfikat w imieniu IAB Polska odebrała Ewa Opach Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji.

To pionierskie studia dualne w dziedzinie humanistycznej i bardzo cieszę się, że IAB jest ich partnerem. Forma dualna jest odpowiedzią na oczekiwania pracodawców dotyczące jakości kształcenia i przygotowania absolwentów do pracy, bo 50% programu studiów jest realizowane w trakcie stażu. A tego nie da się zrobić bez bezpośredniego zaangażowania pracodawców w proces kształcenia.

Marketing internetowy i e-commerce to praktyczne studia przyszłości wychodzące naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie zmieniającego się sektora branży internetowej.

Zajęcia ze studentami prowadzą trenerzy DIMAQ, a firmy członkowskie IAB Polska: WP.pl, Wavemaker i Digital Resolution zapewniają realizację 50% programu studiów w formie stażu.

Więcej informacji na temat tej specjalności znajdziesz tutaj>>>

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.