Zostań jurorem(-ką) IAB MIXX Awards 2023! Ogłaszamy nabór do Jury konkursu

06/29/2023
Rusza nabór do Jury konkursu IAB MIXX Awards 2023. Zgłoszenia są przyjmowane do 17 lipca br. IAB Polska poszukuje osób, które wniosą nowe perspektywy do oceny zgłoszeń. Jury IAB MIXX Awards to gremium, które honoruje najbardziej innowacyjne i skuteczne kampanie e-marketingowe w Polsce.

Jak zgłosić kandydaturę do Jury IAB MIXX Awards 2023?

Zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych udziałem w pracach Jury IAB MIXX Awards 2023. Aby zapewnić wysoką jakość ocen kandydat/kandydatka do Jury powinien/powinna wykazywać się wybitnym doświadczeniem w działaniach e-marketingowych. Ponadto wymagamy rekomendacji firmy członkowskiej IAB Polska.

Osoby chętne do współtworzenia jednego z najważniejszych konkursów w branży e-marketingowej w Polsce mogą zgłaszać się poprzez formularz dostępny pod adresem: https://forms.gle/1nRbDQWbM6aXQUPW8.

W formularzu prosimy o podanie podstawowych informacji o sobie, swoim doświadczeniu zawodowym oraz roli jurorskiej w innych konkursach.

Osoby posiadające certyfikat DIMAQ za prac w ramach  Jury IAB MIXX Awards 2023 mogą otrzymać do 30 punktów recertyfikacyjnych.

Termin zgłoszeń upływa 24 lipca 2023, wyniki naboru zostaną podane do 15 sierpnia.

IAB MIXX Awards to konkurs, który wyróżnia najbardziej innowacyjne i kreatywne kampanie w obszarze e-marketingu w Polsce. Wydarzenie gromadzi liderów branży, ekspertów, agencje reklamowe, domy mediowe i marketerów. Aby uzyskać więcej informacji na temat konkursu IAB MIXX Awards, zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej IAB Polska: mixx-awards.pl

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.