Ministerstwo Cyfryzacji planuje wprowadzić „domyślność cyfrową” – konsultacje

01/23/2020
MC pracuje nad przepisami, które wprowadzą w Polsce domyślność cyfrową. Jej efektem będzie wyeliminowanie przepisów, które nie uwzględniają możliwości realizacji procedur administracyjnych cyfrowo lub wręcz ją uniemożliwiają, wprost wskazując na ich realizację jedynie „tradycyjną drogą”, czyli papierową.

MC pracuje nad przepisami, które wprowadzą w Polsce domyślność cyfrową. Jej efektem będzie wyeliminowanie przepisów, które nie uwzględniają możliwości realizacji procedur administracyjnych cyfrowo lub wręcz ją uniemożliwiają, wprost wskazując na ich realizację jedynie „tradycyjną drogą”, czyli papierową. Ministerstwo liczy na podpowiedzi, które procedury warto zamienić na elektroniczne, ogłaszając konsultacje, które potrwają do 10.02.2020.
Można wziąć w nich udział wypełniając formularz: https://www.webankieta.pl/ankieta/501546/cyfryzujemy-polske-podpowiedz-nam-co-jeszcze-mozemy-zmienic.html

Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/cyfryzujemy-polske–podpowiedz-nam-co-jeszcze-mozemy-zmienic

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.