BrandBay dołącza do IAB Polska

01/31/2020
Brandbay.pl to digitalowa agencja 360, tworząca rozwiązania strategiczne i kreatywne. Skutecznie pomagają zaistnieć Klientom w nowych mediach, oferując kompleksowe wsparcie w takich obszarach marketingu jak: social media, pozycjonowanie, tworzenie stron i sklepów www, kampanie Google Ads, projektowanie graficzne, public relations.
Z przyjemnością ogłaszamy, że agencja BrandBay.pl przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Brandbay.pl to digitalowa agencja 360, tworząca rozwiązania strategiczne i kreatywne. Skutecznie pomagają zaistnieć Klientom w nowych mediach, oferując kompleksowe wsparcie w takich obszarach marketingu jak: social media, pozycjonowanie, tworzenie stron i sklepów www, kampanie Google Ads, projektowanie graficzne, public relations.  Pracują dla marek lokalnych, ogólnopolskich i zagranicznych, przekuwając pomysły na konkretne rezultaty biznesowe.

Klienci coraz bardziej świadomie podchodzą do wyboru i dalszej współpracy z agencją marketingową, a my – oprócz przekonywania ich do dobrych pomysłów – chcemy dać im pewność, że stale rozwijamy swoje kompetencje. Cieszymy się, że dzięki współpracy z IAB, zyskujemy kolejne miejsce do wymiany doświadczeń, tym bardziej, że standardy IAB Polska mocno pokrywają się z naszym podejściem: jakość, nie jakoś. – mówi Sylwia Walkowicz, General Director w Agencji Reklamowej Brandbay.pl

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. 

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.