BrandBay dołącza do IAB Polska

01/31/2020
Brandbay.pl to digitalowa agencja 360, tworząca rozwiązania strategiczne i kreatywne. Skutecznie pomagają zaistnieć Klientom w nowych mediach, oferując kompleksowe wsparcie w takich obszarach marketingu jak: social media, pozycjonowanie, tworzenie stron i sklepów www, kampanie Google Ads, projektowanie graficzne, public relations.
Z przyjemnością ogłaszamy, że agencja BrandBay.pl przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Brandbay.pl to digitalowa agencja 360, tworząca rozwiązania strategiczne i kreatywne. Skutecznie pomagają zaistnieć Klientom w nowych mediach, oferując kompleksowe wsparcie w takich obszarach marketingu jak: social media, pozycjonowanie, tworzenie stron i sklepów www, kampanie Google Ads, projektowanie graficzne, public relations.  Pracują dla marek lokalnych, ogólnopolskich i zagranicznych, przekuwając pomysły na konkretne rezultaty biznesowe.

Klienci coraz bardziej świadomie podchodzą do wyboru i dalszej współpracy z agencją marketingową, a my – oprócz przekonywania ich do dobrych pomysłów – chcemy dać im pewność, że stale rozwijamy swoje kompetencje. Cieszymy się, że dzięki współpracy z IAB, zyskujemy kolejne miejsce do wymiany doświadczeń, tym bardziej, że standardy IAB Polska mocno pokrywają się z naszym podejściem: jakość, nie jakoś. – mówi Sylwia Walkowicz, General Director w Agencji Reklamowej Brandbay.pl

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.