Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza MBridge – Marketing Experts. To polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie.
Głównymi specjalizacjami są obszary takie jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online. MBridge realizuje obecnie działania m.in. dla takich klientów jak Smyk, Gandalf.com.pl, Signify, Recman, Tok FM, Unilever.
Digital marketing to dynamiczna branża, która każdego tygodnia się doskonali i stosuje nowe rozwiązania. Jesteśmy świadomi tych zmian, dlatego kładziemy duży nacisk na ciągły rozwój naszych specjalistów. Jednocześnie wiemy, jak istotne są dobra komunikacja i partnerskie relacje z Klientami, więc staramy się edukować również naszych kontrahentów. Cieszymy się, że dołączamy do IAB, ponieważ umożliwi nam to wymianę wiedzy i doświadczeń na większą skalę, także z innymi podmiotami digital marketingu. Ponadto będzie to możliwość aktywnego tworzenia dobrych praktyk i rozwijania branży internetowej w Polsce
– mówi Maciej Brożonowicz, COO MBridge – Marketing Experts.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.