MBridge w szeregach IAB Polska

01/16/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza MBridge - polska agencja marketingowa, która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza MBridge – Marketing Experts. To polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie.

Głównymi specjalizacjami są obszary takie jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online. MBridge realizuje obecnie działania m.in. dla takich klientów jak Smyk, Gandalf.com.pl, Signify, Recman, Tok FM, Unilever.

Digital marketing to dynamiczna branża, która każdego tygodnia się doskonali i stosuje nowe rozwiązania. Jesteśmy świadomi tych zmian, dlatego kładziemy duży nacisk na ciągły rozwój naszych specjalistów. Jednocześnie wiemy, jak istotne są dobra komunikacja i partnerskie relacje z Klientami, więc staramy się edukować również naszych kontrahentów. Cieszymy się, że dołączamy do IAB, ponieważ umożliwi nam to wymianę wiedzy i doświadczeń na większą skalę, także z innymi podmiotami digital marketingu. Ponadto będzie to możliwość aktywnego tworzenia dobrych praktyk i rozwijania branży internetowej w Polsce

– mówi Maciej Brożonowicz, COO MBridge – Marketing Experts.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.