Mapa Podmiotów Internetowych 2019/2020

01/10/2020
Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Pobierz najnowszą wersję!

 Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Celem projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.

Pierwsza Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska zawierała wyłącznie logotypy firm członkowskich. Kolejne edycje były sukcesywnie wzbogacane  o logotypy firm niezrzeszonych w organizacji, aby ukazywać kompletny obraz rynku podmiotów internetowych w Polsce.
Mapa jest również interaktywna, co oznacza, że zamieszczone w niej logotypy będą po kliknięciu odnosić do strony www danej firmy. Plik z Mapą jest dostępny bezpłatnie po kliknięciu w przycisk:

Pobierz mapę

Mapa Podmiotów Internetowych 2019/2020 to prawie 60 kategorii rynkowych pogrupowanych w następujących obszarach:

  • kreacja i realizacja,
  • narzędzia,
  • powierzchnie reklamowe,
  • analizy,
  • e-commerce
  • usługi,
  • reklamodawcy.

Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

 

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!