Mapa Podmiotów Internetowych 2019/2020

01/10/2020
Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Pobierz najnowszą wersję!

 Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Celem projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.

Pierwsza Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska zawierała wyłącznie logotypy firm członkowskich. Kolejne edycje były sukcesywnie wzbogacane  o logotypy firm niezrzeszonych w organizacji, aby ukazywać kompletny obraz rynku podmiotów internetowych w Polsce.
Mapa jest również interaktywna, co oznacza, że zamieszczone w niej logotypy będą po kliknięciu odnosić do strony www danej firmy. Plik z Mapą jest dostępny bezpłatnie po kliknięciu w przycisk:

Pobierz mapę

Mapa Podmiotów Internetowych 2019/2020 to prawie 60 kategorii rynkowych pogrupowanych w następujących obszarach:

  • kreacja i realizacja,
  • narzędzia,
  • powierzchnie reklamowe,
  • analizy,
  • e-commerce
  • usługi,
  • reklamodawcy.

Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

 

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.