Mapa Podmiotów Internetowych 2018/2019 już do pobrania!

01/30/2019
Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który już od siedmiu lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm. Mapa […]

Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który już od siedmiu lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital.

POBIERZ MAPĘ PODMIOTÓW INTERNETOWYCH 2018/2019

Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym.

W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm.

Mapa Podmiotów Internetowych 2018/2019 zawiera 417 klikalnych logotypów marek, pogrupowanych w 57 kategoriach w 7 obszarach tematycznych, które umożliwiają szybkie znalezienie wykonawcy usług z wybranego obszaru digital.
Logotypy marek zostały klarownie pogrupowane w 7 głównych obszarów, dzięki którym w prosty sposób znajdziemy partnera na każdym etapie tworzenia kampanii marketingowej – począwszy od kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi:

  • Kreacja i realizacja
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Reklamodawcy

Główną ideą przyświecającą siódmej edycji Mapy Podmiotów Internetowych było maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Do najnowszej edycji Mapy dołączyło 214 organizacji. Logotypy ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy miały możliwość wyboru kategorii oraz umieszczenia w nich dowolnej liczby logotypów.

POBIERZ MAPĘ PODMIOTÓW INTERNETOWYCH 2018/2019

Czytaj także

IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

6 sierpnia 2020 r. IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab ogłosiło uruchomienie IAB Privacy Lab, nowej usługi wspierającej krajowe odziały IAB w opracowywaniu standardów prywatności, ochrony danych, zgodności z prawem i samoregulacji, w ramach odpowiednich ram technologicznych, dla ich rynków.

Organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media

Organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media

IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.