Mapa Podmiotów Internetowych 2018/2019 już do pobrania!

01/30/2019
Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który już od siedmiu lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm. Mapa […]

Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który już od siedmiu lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital.

POBIERZ MAPĘ PODMIOTÓW INTERNETOWYCH 2018/2019

Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym.

W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm.

Mapa Podmiotów Internetowych 2018/2019 zawiera 417 klikalnych logotypów marek, pogrupowanych w 57 kategoriach w 7 obszarach tematycznych, które umożliwiają szybkie znalezienie wykonawcy usług z wybranego obszaru digital.
Logotypy marek zostały klarownie pogrupowane w 7 głównych obszarów, dzięki którym w prosty sposób znajdziemy partnera na każdym etapie tworzenia kampanii marketingowej – począwszy od kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi:

  • Kreacja i realizacja
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Reklamodawcy

Główną ideą przyświecającą siódmej edycji Mapy Podmiotów Internetowych było maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Do najnowszej edycji Mapy dołączyło 214 organizacji. Logotypy ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy miały możliwość wyboru kategorii oraz umieszczenia w nich dowolnej liczby logotypów.

POBIERZ MAPĘ PODMIOTÓW INTERNETOWYCH 2018/2019

Czytaj także

Patronat IAB: Esport Gaming Forum 2020. The change is now

Patronat IAB: Esport Gaming Forum 2020. The change is now

„The change is now” to tytuł zbliżającej się konferencji online dotyczącej aktualnych przemian w branży esportowej i gamingowej. O tym jak zmieniło się podejście do biznesu oraz jakie szanse pojawiły się w tym sektorze porozmawiają zaproszeni eksperci. Wydarzenie objęliśmy naszym patronatem.

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska. Branża internetowa wielkim wygranym 2019 roku

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska. Branża internetowa wielkim wygranym 2019 roku

Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów (64,8 mld euro vs 63,7 mld euro).

Patronat IAB: GMC Live! vol.2

Patronat IAB: GMC Live! vol.2

Na fali sukcesu i zainteresowania pierwszą edycją Golden Marketing Conference online – GMC Live! Grupa MTP postanowiła pójść za ciosem i już 15 lipca zorganizować GMC Live! vol. 2. Wydarzenie jest objęte patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.