Mapa Podmiotów Internetowych 2018/2019 już do pobrania!

01/30/2019
Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który już od siedmiu lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm. Mapa […]

Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który już od siedmiu lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital.

POBIERZ MAPĘ PODMIOTÓW INTERNETOWYCH 2018/2019

Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym.

W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm.

Mapa Podmiotów Internetowych 2018/2019 zawiera 417 klikalnych logotypów marek, pogrupowanych w 57 kategoriach w 7 obszarach tematycznych, które umożliwiają szybkie znalezienie wykonawcy usług z wybranego obszaru digital.
Logotypy marek zostały klarownie pogrupowane w 7 głównych obszarów, dzięki którym w prosty sposób znajdziemy partnera na każdym etapie tworzenia kampanii marketingowej – począwszy od kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi:

  • Kreacja i realizacja
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Reklamodawcy

Główną ideą przyświecającą siódmej edycji Mapy Podmiotów Internetowych było maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Do najnowszej edycji Mapy dołączyło 214 organizacji. Logotypy ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy miały możliwość wyboru kategorii oraz umieszczenia w nich dowolnej liczby logotypów.

POBIERZ MAPĘ PODMIOTÓW INTERNETOWYCH 2018/2019

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.