Mapa Branży Interaktywnej na 2025 rok od IAB Polska już dostępna

01/13/2025
Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest już dostępna. Mapa to  nieocenione wsparcie dla firm poszukujących wartościowych partnerów biznesowych na każdym etapie procesu e-marketingowego, począwszy od kreacji, na sprzedaży skończywszy. Projekt dostępny jest w dwóch wersjach: jako serwis www oraz interaktywny pdf.  

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to wyszukiwarka i usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i ich markach działających na polskim rynku internetowym.

Naszym celem jest maksymalne ułatwienie kontaktu między klientami a wykonawcami/partnerami. Jest to możliwe dzięki wyszukiwaniu i możliwości filtrowania firm według określonych kategorii rynkowych.

Projekt dostępny jest w dwóch formatach:

  • serwis www
  • interaktywny pdf

Z czego składa się Mapa 2025?

Obecna, 13. edycja Mapy obejmuje 429 logotypów marek pogrupowanych w 57 kategorii znajdujących się w 9 obszarach tematycznych:  

  • Kreacja i realizacja,
  • Programmatic,
  • Narzędzia,
  • Powierzchnie Reklamowe,
  • Analizy,
  • E-commerce,
  • Usługi,
  • Edukacja, 
  • Ambasadorzy digitalu.

Łącznie do bieżącej, 13. edycji Mapy przystąpiło 228 firm, które zgłosiły 307 marek działających na polskim rynku interaktywnym.

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska dostępna jest tutaj.

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.