Maciej Maciejowski w Radzie Nadzorczej IAB Polska

07/18/2022
Do grona przedstawicieli Rady Nadzorczej IAB Polska dołączył Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media SA, zastępując na tym stanowisku Tomasza Jażdżyńskiego, poprzedniego prezesa spółki.

Maciej Maciejowski jest związany z mediami od 2000 roku, kiedy rozpoczął pracę w onet.pl. Ostatnie 16 lat spędził w TVN S.A., gdzie odpowiadał miedzy innymi za transformację cyfrową. Od 2012 roku pełnił funkcję członka zarządu, odpowiedzialnego za pion digital. Wcześniej był zastępcą dyrektora programowego w TVN S.A i kierownikiem kanału TVN Turbo.  Jako marketing manager odpowiadał  za kanały TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVN Meteo. Wcześniej Maciejowski był związany z Grupą Onet.pl SA jako menedżer kluczowych projektów (2000–2004) oraz ze Studiem Filmów Animowanych w Krakowie (1996–2000).

Rada Nadzorcza IAB Polska składa się z przedstawicieli 12 firm członkowskich IAB Polska ze statusem członków zarządzających. Pełny skład Rady znajduje się TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.