Kto zwycięży w digitalu? 56 nominacji do IAB MIXX Awards 2020

08/17/2020
Jury IAB MIXX Awards spośród 116 zgłoszeń wyłoniło 56 nominacji do nagród. Laureatów konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe poznamy 6 października.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2020 zawalczą 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

– Relacja z konsumentami to zobowiązanie zarówno na dobre, jak i złe czasy, a w tak trudnym dla wszystkich momencie chcemy szczególnie docenić firmy, które wciąż mają wiele do powiedzenia i zaoferowania. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia do udziału w czternastej edycji IAB MIXX Awards – konkursu, w którym co roku promujemy najlepsze dokonania na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych. – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, organizatora konkursu.

– Tegoroczne obrady jury MIXX były naprawdę wyjątkowe. Po raz pierwszy obradowaliśmy zdalnie: z pracy, z domu, z działki, czasami z samochodu jadąc na wakacje, ale przez kilka godzin byliśmy razem, żeby przedyskutować najlepsze digitalowe kampanie upływającego roku. Także oprócz wartości merytorycznej, spotkania najlepszych ekspertów z branży, po prostu dobrze było wszystkich zobaczyć i usłyszeć, że mają się dobrze!

Mimo pewnych ograniczeń jakie niesie za sobą dyskusja online, całość obrad przebiegła naprawdę sprawnie; nie zawsze się zgadzaliśmy, ale zawsze byliśmy otwarci do wysłuchania argumentów drugiej strony. I muszę powiedzieć, że nawet kilka razy udało się, w czasie dyskusji, kogoś przekonać do swoich racji, co w przyrodzie występuje naprawdę rzadko.

Wiele organizacji ma teraz pewne ograniczenia jeśli chodzi o zgłaszanie kampanii do konkursów, ale w tym roku poziom był nadal wysoki i myślę, że udało się nagrodzić kilka naprawdę wyjątkowych kampanii. Po raz kolejny udowodniliśmy sobie, że zarówno jeśli chodzi o użycie danych, czy pomysły kreatywne, możemy spokojnie konkurować o najwyższe laury również w międzynarodowych konkursach. Pozostaje mi tylko zaprosić na galę, z uwagą potem zapoznać się ze zwycięskimi casami i już powoli myśleć, żeby robić kampanie, które będziemy mogli zgłaszać za rok. –  mówi Filip Beźnicki, Digital Strategy Director w Havas Media Group i przewodniczący jury konkursu.

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Audytor konkursu: PwC

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.