Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

11/29/2022
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.

Wydarzenie odbędzie się 8 grudnia w godz. 10-16 w trybie online. Tematyka konferencji dotyczyć będzie tego, jak dziś kształtują się granice etyki komunikacji w świetle współczesnych wyzwań. W agendzie m.in.:

  • Ekologia i klimat w reklamie, dezinformacja klimatyczna, greenwashing
  • Marketing „influencerski”, wskazywanie granic działania, wpływ „autorytetów” na młodego odbiorcę
  • Nowe technologie w strategiach komunikacji marketingowej
  • Między prawdą a fałszem – komunikacja marketingowa w świecie fake news’ów
  • Strategie budowania wizerunku – etyka a koloryzowanie prawdy

Do udziału w konferencji zaproszonych zostało ponad 30 wybitnych ekspertów reprezentujących naukę i biznes, uznanych teoretyków i praktyków. Wśród nich znalazł się także Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, który weżmie udział w panelu dyskusyjnym poświęconemu influencer marketingowi.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji oraz udostępniania wydarzenia osobom z Państwa środowiska, które mogą być zainteresowane tym wydarzeniem. Szczegółowe informacje TUTAJ >

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.