Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

11/29/2022
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.

Wydarzenie odbędzie się 8 grudnia w godz. 10-16 w trybie online. Tematyka konferencji dotyczyć będzie tego, jak dziś kształtują się granice etyki komunikacji w świetle współczesnych wyzwań. W agendzie m.in.:

  • Ekologia i klimat w reklamie, dezinformacja klimatyczna, greenwashing
  • Marketing „influencerski”, wskazywanie granic działania, wpływ „autorytetów” na młodego odbiorcę
  • Nowe technologie w strategiach komunikacji marketingowej
  • Między prawdą a fałszem – komunikacja marketingowa w świecie fake news’ów
  • Strategie budowania wizerunku – etyka a koloryzowanie prawdy

Do udziału w konferencji zaproszonych zostało ponad 30 wybitnych ekspertów reprezentujących naukę i biznes, uznanych teoretyków i praktyków. Wśród nich znalazł się także Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, który weżmie udział w panelu dyskusyjnym poświęconemu influencer marketingowi.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji oraz udostępniania wydarzenia osobom z Państwa środowiska, które mogą być zainteresowane tym wydarzeniem. Szczegółowe informacje TUTAJ >

Czytaj także

Patronat IAB: LEGALTECH FORUM 19 maja w Warszawie

Patronat IAB: LEGALTECH FORUM 19 maja w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie LegalTech Forum 2025. IAB Polska po raz kolejny objął wydarzenie patronatem honorowym.

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.