Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

11/29/2022
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.

Wydarzenie odbędzie się 8 grudnia w godz. 10-16 w trybie online. Tematyka konferencji dotyczyć będzie tego, jak dziś kształtują się granice etyki komunikacji w świetle współczesnych wyzwań. W agendzie m.in.:

  • Ekologia i klimat w reklamie, dezinformacja klimatyczna, greenwashing
  • Marketing „influencerski”, wskazywanie granic działania, wpływ „autorytetów” na młodego odbiorcę
  • Nowe technologie w strategiach komunikacji marketingowej
  • Między prawdą a fałszem – komunikacja marketingowa w świecie fake news’ów
  • Strategie budowania wizerunku – etyka a koloryzowanie prawdy

Do udziału w konferencji zaproszonych zostało ponad 30 wybitnych ekspertów reprezentujących naukę i biznes, uznanych teoretyków i praktyków. Wśród nich znalazł się także Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, który weżmie udział w panelu dyskusyjnym poświęconemu influencer marketingowi.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji oraz udostępniania wydarzenia osobom z Państwa środowiska, które mogą być zainteresowane tym wydarzeniem. Szczegółowe informacje TUTAJ >

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.