Wydarzenie odbędzie się 8 grudnia w godz. 10-16 w trybie online. Tematyka konferencji dotyczyć będzie tego, jak dziś kształtują się granice etyki komunikacji w świetle współczesnych wyzwań. W agendzie m.in.:
- Ekologia i klimat w reklamie, dezinformacja klimatyczna, greenwashing
- Marketing „influencerski”, wskazywanie granic działania, wpływ „autorytetów” na młodego odbiorcę
- Nowe technologie w strategiach komunikacji marketingowej
- Między prawdą a fałszem – komunikacja marketingowa w świecie fake news’ów
- Strategie budowania wizerunku – etyka a koloryzowanie prawdy
Do udziału w konferencji zaproszonych zostało ponad 30 wybitnych ekspertów reprezentujących naukę i biznes, uznanych teoretyków i praktyków. Wśród nich znalazł się także Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, który weżmie udział w panelu dyskusyjnym poświęconemu influencer marketingowi.
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji oraz udostępniania wydarzenia osobom z Państwa środowiska, które mogą być zainteresowane tym wydarzeniem. Szczegółowe informacje TUTAJ >