Konferencja: Reklamuję Etycznie. Rada Reklamy zaprasza

11/29/2022
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.

Wydarzenie odbędzie się 8 grudnia w godz. 10-16 w trybie online. Tematyka konferencji dotyczyć będzie tego, jak dziś kształtują się granice etyki komunikacji w świetle współczesnych wyzwań. W agendzie m.in.:

  • Ekologia i klimat w reklamie, dezinformacja klimatyczna, greenwashing
  • Marketing „influencerski”, wskazywanie granic działania, wpływ „autorytetów” na młodego odbiorcę
  • Nowe technologie w strategiach komunikacji marketingowej
  • Między prawdą a fałszem – komunikacja marketingowa w świecie fake news’ów
  • Strategie budowania wizerunku – etyka a koloryzowanie prawdy

Do udziału w konferencji zaproszonych zostało ponad 30 wybitnych ekspertów reprezentujących naukę i biznes, uznanych teoretyków i praktyków. Wśród nich znalazł się także Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, który weżmie udział w panelu dyskusyjnym poświęconemu influencer marketingowi.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji oraz udostępniania wydarzenia osobom z Państwa środowiska, które mogą być zainteresowane tym wydarzeniem. Szczegółowe informacje TUTAJ >

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.