Akredytacja DIMAQ: Konferencja „Lunch z e-commerce”.

04/09/2019
IAB Polska jest partnerem konferencji „Lunch z e-commerce”. 5 prelegentów, praktyczna wiedza, towarzystwo profesjonalistów, wyśmienity lunch i piękny widok na centrum Warszawy. To tylko niektóre wyróżniki branżowego wydarzenia, które odbędzie się już 17 kwietnia

IAB Polska zostało partnerem konferencji „Lunch z e-commerce”.  5 prelegentów, praktyczna wiedza, towarzystwo profesjonalistów, wyśmienity lunch i piękny widok na centrum Warszawy. To tylko niektóre wyróżniki branżowego wydarzenia, które odbędzie się już 17 kwietnia na 32. piętrze Warsaw Trade Tower. Organizatorem eventu jest Ideo Force. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej. Kody rabatowe znajdują się poniżej.

Dynamiczny rozwój e-commerce w Polsce to nie tylko ogromna szansa na odniesienie biznesowego sukcesu. To także niemałe wyzwania i trudności z jakimi musi zmierzyć się każdy celujący wysoko sklep internetowy. Podczas nadchodzącej konferencji opowiedzą o tym zaproszeni goście:

  • Kasia Ugorowska (SARE) „Kowal marketingu, czyli jak pracować z materią online”
  • Marcin Lipiec (Ideo) „Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci, gdzie leży problem. O optymalizacji ścieżki zakupowej w e-commerce”
  • Jagoda Prętnicka- Markiewicz (SentiOne) „AI & chatboty w obsłudze klienta”
  • Tomasz Kwiatkowski (Ideo Force) „Wyścig o pole position, czyli historia sukcesu i problemy wielkiego e-commerce”
  • Paweł Szczyrek (Ideo Force) „Jeśli możesz iść przed siebie, czemu nie pójdziesz pod prąd? O nietypowych kampaniach nakręcających sprzedaż w e-commerce”.

Poza cenną, merytoryczną wiedzą „Lunch z e-commerce” będzie także świetną okazją do minglowania, wypicia aromatycznej kawy w towarzystwie branżowych ekspertów, przedsiębiorców i menadżerów, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych relacji biznesowych.

Kod rabatowy dla osób z certyfikatem obniżający cenę do 25 pln:
– bilet standard – DIMAQForce
– bilet Last Day – DIMAQForce2

Rejestracja na wydarzenie jest przez: https://konferencjalunchzecommerce.evenea.pl/

Czytaj także

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu przyjrzeli się również zjawisku social-commerce. Jak wynika z danych, za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, nie jest to więc wciąż bardzo popularna forma zakupów. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja w content marketing idzie w parze z jego profesjonalizacją? Partnerami badania byli: IAB Polska, SAR, IAA, BCC, SocialPress.