Akredytacja DIMAQ: Konferencja „Lunch z e-commerce”.

04/09/2019
IAB Polska jest partnerem konferencji „Lunch z e-commerce”. 5 prelegentów, praktyczna wiedza, towarzystwo profesjonalistów, wyśmienity lunch i piękny widok na centrum Warszawy. To tylko niektóre wyróżniki branżowego wydarzenia, które odbędzie się już 17 kwietnia

IAB Polska zostało partnerem konferencji „Lunch z e-commerce”.  5 prelegentów, praktyczna wiedza, towarzystwo profesjonalistów, wyśmienity lunch i piękny widok na centrum Warszawy. To tylko niektóre wyróżniki branżowego wydarzenia, które odbędzie się już 17 kwietnia na 32. piętrze Warsaw Trade Tower. Organizatorem eventu jest Ideo Force. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej. Kody rabatowe znajdują się poniżej.

Dynamiczny rozwój e-commerce w Polsce to nie tylko ogromna szansa na odniesienie biznesowego sukcesu. To także niemałe wyzwania i trudności z jakimi musi zmierzyć się każdy celujący wysoko sklep internetowy. Podczas nadchodzącej konferencji opowiedzą o tym zaproszeni goście:

  • Kasia Ugorowska (SARE) „Kowal marketingu, czyli jak pracować z materią online”
  • Marcin Lipiec (Ideo) „Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci, gdzie leży problem. O optymalizacji ścieżki zakupowej w e-commerce”
  • Jagoda Prętnicka- Markiewicz (SentiOne) „AI & chatboty w obsłudze klienta”
  • Tomasz Kwiatkowski (Ideo Force) „Wyścig o pole position, czyli historia sukcesu i problemy wielkiego e-commerce”
  • Paweł Szczyrek (Ideo Force) „Jeśli możesz iść przed siebie, czemu nie pójdziesz pod prąd? O nietypowych kampaniach nakręcających sprzedaż w e-commerce”.

Poza cenną, merytoryczną wiedzą „Lunch z e-commerce” będzie także świetną okazją do minglowania, wypicia aromatycznej kawy w towarzystwie branżowych ekspertów, przedsiębiorców i menadżerów, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych relacji biznesowych.

Kod rabatowy dla osób z certyfikatem obniżający cenę do 25 pln:
– bilet standard – DIMAQForce
– bilet Last Day – DIMAQForce2

Rejestracja na wydarzenie jest przez: https://konferencjalunchzecommerce.evenea.pl/

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.