Kolejni specjaliści dołączają do grona trenerów DIMAQ!

02/07/2019
Aby zostać trenerem należy przejść dedykowane szkolenie oraz zdać egzamin.

Do grona certyfikowanych trenerów DIMAQ dołączają kolejni specjaliści digital marketingu:

  • Anna Elwart, MANAGING DIRECTOR, Digital Resolution,
  • Wojciech Starzewski, Digital Manager, Digital Resolution,
  • Andrzej Klimczyk, trener w Ringier Axel Springer Polska,
  • Leszek A. Nowak, freelancer.

Nowi specjaliści zasilą dotychczasowe szeregi trenerskie w składzie: Justyna Spytek  (TradeTracker), Justyna Trzaska  (Initiative), Katarzyna Cycoń-Kościówko  (Universal McCann), Bartłomiej Popławski  (GSK), Artur Maciorowski (eCode), Anna Robotycka (F11), Jacek Szostak (Publicis Groupe), Dorota Tymińska (ABI Media Holdings), Robert Wielgo (IAB Polska), Krzysztof Winnik (Winnik Consulting), Kamila Kownacka (OMD), Marta Pichlak-Miarka (OMD) i Jakub Bakuła(Allegro), Michał Łukasiewicz (Media Impact Polska), Roman Dudziński (Dentsu), Małgorzata Niska (Dentsu), Michał Szczur (Mindshare), Tomasz Perkowski (Mullenlowe), Agata Sądel(GroupM), Włodzimierz Schmidt (IAB Polska), Monika Bartołd, Izabela Rokita (Zenith), Agata Czech (Wavemaker), Aleksandra Zadygowicz (Nutricia Polska).

Szkolenia DIMAQ przygotowujące do egzaminu mogą prowadzić tylko certyfikowani trenerzy. Aby zostać trenerem należy przejść dedykowane szkolenie oraz zdać egzamin.

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.