Kolejni specjaliści dołączają do grona trenerów DIMAQ!

02/07/2019
Aby zostać trenerem należy przejść dedykowane szkolenie oraz zdać egzamin.

Do grona certyfikowanych trenerów DIMAQ dołączają kolejni specjaliści digital marketingu:

  • Anna Elwart, MANAGING DIRECTOR, Digital Resolution,
  • Wojciech Starzewski, Digital Manager, Digital Resolution,
  • Andrzej Klimczyk, trener w Ringier Axel Springer Polska,
  • Leszek A. Nowak, freelancer.

Nowi specjaliści zasilą dotychczasowe szeregi trenerskie w składzie: Justyna Spytek  (TradeTracker), Justyna Trzaska  (Initiative), Katarzyna Cycoń-Kościówko  (Universal McCann), Bartłomiej Popławski  (GSK), Artur Maciorowski (eCode), Anna Robotycka (F11), Jacek Szostak (Publicis Groupe), Dorota Tymińska (ABI Media Holdings), Robert Wielgo (IAB Polska), Krzysztof Winnik (Winnik Consulting), Kamila Kownacka (OMD), Marta Pichlak-Miarka (OMD) i Jakub Bakuła(Allegro), Michał Łukasiewicz (Media Impact Polska), Roman Dudziński (Dentsu), Małgorzata Niska (Dentsu), Michał Szczur (Mindshare), Tomasz Perkowski (Mullenlowe), Agata Sądel(GroupM), Włodzimierz Schmidt (IAB Polska), Monika Bartołd, Izabela Rokita (Zenith), Agata Czech (Wavemaker), Aleksandra Zadygowicz (Nutricia Polska).

Szkolenia DIMAQ przygotowujące do egzaminu mogą prowadzić tylko certyfikowani trenerzy. Aby zostać trenerem należy przejść dedykowane szkolenie oraz zdać egzamin.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.