JaRock.pl wstępuje w szeregi IAB Polska

07/05/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja JaRock.pl.

JaRock.pl to wiodąca agencja influencerska, specjalizująca się w tworzeniu strategicznych kampanii influencer marketingowych. Zespół ekspertów tworzy skuteczne i autentyczne przekazy, współpracując z różnorodnymi influencerami. Oferuje kompleksowe usługi, identyfikację influencerów, negocjacje i analizę efektywności. 

Jestem niezmiernie podekscytowany przystąpieniem naszej agencji do IAB Polska! To ważny krok dla naszej agencji, który potwierdza nasze zaangażowanie w rozwój i profesjonalizację branży influencer marketingu w Polsce.

Członkostwo w IAB Polska otworzy nam drzwi do cennych zasobów, narzędzi i wiedzy, które pomogą nam jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom naszych klientów i partnerów. Jesteśmy dumni, że dołączamy do tej prestiżowej organizacji, która reprezentuje czołowych graczy rynku reklamowego i digitalowego. Dzięki temu zyskujemy dostęp do aktualnych trendów, najlepszych praktyk i możliwości współpracy z innymi profesjonalistami. Wierzę, że dzięki członkostwu w IAB Polska będziemy mogli jeszcze bardziej zwiększyć naszą wartość i jakość usług, zapewniając klientom doskonałe rezultaty. Jesteśmy gotowi na dalszy rozwój i wyzwania, jakie niesie ze sobą ta dynamicznie rozwijająca się branża. – skomentował Michał Milejski, Członek Zarządu Jarock Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.