iPoster przystąpił do grona firm członkowskich IAB Polska

07/11/2024
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska

iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Łączny roczny footfall w lokalizacjach, gdzie znajdują się formaty reklamowe iPoster wynosi ponad 270 mln. Firma współpracuje z największymi markami na polskim rynku, na jej nośnikach były wyświetlane reklamy m.in. Dyson, Euro RTV AGD, Half Price, Lotto, McDonald’s, Media Markt, Oponeo.pl czy TOUS.

– Jako lider polskiego rynku DOOH w segmencie galerii handlowych chcemy aktywnie współtworzyć tę branżę i mieć realny wpływ na kierunek jej rozwoju. W szczególności zależy nam na stworzeniu systemu mierzącego rzeczywistą widownię kampanii prowadzonych na nośnikach DOOH, by za pomocą liczb pokazać jak duża jest skuteczność komunikacji realizowanej w przestrzeni centrów handlowych. Chcemy również wspierać rozwój nowych kanałów sprzedaży powierzchni DOOH w modelu programatic. Wierzymy, że dzięki dołączeniu do IAB Polska i współpracy z ekspertami z grupy roboczej OOH nasze założenia się urzeczywistnią – mówi Michał Wilczyński, Dyrektor Sprzedaży w iPoster.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Rewolucja w reklamie CTV z  Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Rewolucja w reklamie CTV z Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Czy kiedykolwiek szukałeś/aś sposobu na śledzenie swoich reklam CTV tak samo, jak śledzi się sprzedaż produktów w handlu detalicznym? Ad Creative ID Framework (ACIF) to przełom w reklamie CTV. Podejście ACIF do rejestracji reklam, podobne do kodu UPC, wspiera efektywne zarządzanie kampaniami i pomiar w celu poprawy ROI.