Interact 2023 już 25-26 maja w Madrycie

05/05/2023
Flagowe wydarzenie IAB Europe – Interact jest obowiązkowym punktem dla przedstawicieli branży reklamy i marketingu cyfrowego. To miejsce spotkań i ispiracji wiodących europejskich reklamodawców, ekspertów branżowych, agencji i właścicieli mediów. Od ponad dekady dzielą się najlepszymi praktykami co rok w innej europejskiej stolicy. Tym razem, 25-26 maja, spotkanie odbędzie się w Madrycie.

IAB Hiszpania będzie gospodarzem dwóch dni wystąpień i dyskusji panelowych. Hasło przewodnie wydarzenia to „Driving the Next Digital Decade”  Wydarzenie obejmie szeroki zakres tematów, aby wspólnie zadbać i dobrze ukierunkować rozwój ekosystemu reklamy cyfrowej – od ekonomii uważności, CTV i mediów detalicznych, przez modele reklamowe wydawców premium, zrównoważony rozwój, najnowsze normy i regulacje prawne i wiele więcej.

Wśród prelegentów znaleźli się między innymi:

  • Taide Guajardo Vite,  Brand Senior Vice-President, Europe
  • Giovanna Loi, Chief Digital Officer, GroupM Italy
  • Alexis Marcombe, Managing Director, Carrefour Links
  • Phil Sumner, Global Research Operations, Teads
  • Michael Todd, Global Director of Industry Relations, Google
  • Alexandra Ong, Business Development Director, Magnite

Tematami najważniejszych prezentacji są: 

  • The Latest European Digital Advertising Expenditure Insights
  • Attention Pays: The Value of Attention in Digital Advertising
  • Sustainability in Digital Advertising
  • Everything You Need to Know About the DSA Today

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska mogą zakupić bilet z 15% rabatem. Aby otrzymać kod rabatowy, prosimy zgłasić się do Anny Garwolińskiej: a.garwolinska@iab.org.pl

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.