IAB Hiszpania będzie gospodarzem dwóch dni wystąpień i dyskusji panelowych. Hasło przewodnie wydarzenia to „Driving the Next Digital Decade” Wydarzenie obejmie szeroki zakres tematów, aby wspólnie zadbać i dobrze ukierunkować rozwój ekosystemu reklamy cyfrowej – od ekonomii uważności, CTV i mediów detalicznych, przez modele reklamowe wydawców premium, zrównoważony rozwój, najnowsze normy i regulacje prawne i wiele więcej.
Wśród prelegentów znaleźli się między innymi:
- Taide Guajardo Vite, Brand Senior Vice-President, Europe
- Giovanna Loi, Chief Digital Officer, GroupM Italy
- Alexis Marcombe, Managing Director, Carrefour Links
- Phil Sumner, Global Research Operations, Teads
- Michael Todd, Global Director of Industry Relations, Google
- Alexandra Ong, Business Development Director, Magnite
Tematami najważniejszych prezentacji są:
- The Latest European Digital Advertising Expenditure Insights
- Attention Pays: The Value of Attention in Digital Advertising
- Sustainability in Digital Advertising
- Everything You Need to Know About the DSA Today
Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska mogą zakupić bilet z 15% rabatem. Aby otrzymać kod rabatowy, prosimy zgłasić się do Anny Garwolińskiej: a.garwolinska@iab.org.pl
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są TUTAJ.