Interact 2023 już 25-26 maja w Madrycie

05/05/2023
Flagowe wydarzenie IAB Europe – Interact jest obowiązkowym punktem dla przedstawicieli branży reklamy i marketingu cyfrowego. To miejsce spotkań i ispiracji wiodących europejskich reklamodawców, ekspertów branżowych, agencji i właścicieli mediów. Od ponad dekady dzielą się najlepszymi praktykami co rok w innej europejskiej stolicy. Tym razem, 25-26 maja, spotkanie odbędzie się w Madrycie.

IAB Hiszpania będzie gospodarzem dwóch dni wystąpień i dyskusji panelowych. Hasło przewodnie wydarzenia to „Driving the Next Digital Decade”  Wydarzenie obejmie szeroki zakres tematów, aby wspólnie zadbać i dobrze ukierunkować rozwój ekosystemu reklamy cyfrowej – od ekonomii uważności, CTV i mediów detalicznych, przez modele reklamowe wydawców premium, zrównoważony rozwój, najnowsze normy i regulacje prawne i wiele więcej.

Wśród prelegentów znaleźli się między innymi:

  • Taide Guajardo Vite,  Brand Senior Vice-President, Europe
  • Giovanna Loi, Chief Digital Officer, GroupM Italy
  • Alexis Marcombe, Managing Director, Carrefour Links
  • Phil Sumner, Global Research Operations, Teads
  • Michael Todd, Global Director of Industry Relations, Google
  • Alexandra Ong, Business Development Director, Magnite

Tematami najważniejszych prezentacji są: 

  • The Latest European Digital Advertising Expenditure Insights
  • Attention Pays: The Value of Attention in Digital Advertising
  • Sustainability in Digital Advertising
  • Everything You Need to Know About the DSA Today

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska mogą zakupić bilet z 15% rabatem. Aby otrzymać kod rabatowy, prosimy zgłasić się do Anny Garwolińskiej: a.garwolinska@iab.org.pl

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są TUTAJ.

 

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!