IMS S.A. przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

07/13/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła spółka IMS S.A.

IMS S.A. od 2000r. działa w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystując techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i budowanie pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży. IMS S.A to, notowanym na GPW, Polska firma działająca w segmencie mediów i nowoczesnych technologii. Specjalizują się w segmencie usług z zakresu marketingu sensorycznego i są liderem w tym obszarze. Przewagę i bezpieczeństwo swoich klientów, w segmencie audiomarketingu, budują na jedynej w kraju, własnej bazie muzycznej DML i rzetelnej prawnej wiedzy na temat legalności muzyki.

W ramach świadczonych usług, od ponad 22 lat, oferujemy produkcję oraz emisję dźwiękowych i wizualnych kampanii reklamowych w miejscu sprzedaży, przy użyciu In-Store Radio i video (digital out of Home). Zadaniem naszych mediów audio i digital OOH jest przekierowanie klientów galerii bezpośrednio do salonów sprzedaży. – komentuje Michał Mozyrko, Head of Media Sales. Odpowiednio dobrana forma reklamy In-Store media to istotny element oferty reklamowej dla praktycznie wszystkich reklamodawców i najemców. Z jej pomocą możemy wywierać znaczny wpływ na zachowanie konsumenta bezpośrednio w miejscu sprzedaży.  Nasze media są tam, gdzie nie ma tv, radia, prasy, czy outdooru.  Tuż przy punkcie sprzedaży konsumenci przechodzą do samego procesu sprzedaży, zaczynają kontakt bezpośredni z produktem lub usługą dostępną w galerii handlowej.

IMS S.A. odpowiada za emisję dźwiękowych kampanii reklamowych w ponad 1900 obiektach, w tym ponad 300 galeriach handlowych (ponad ponad 4000 ekranów digital signage i ponad 520 nośników reklamowych Digital Out-of-Home). Zasięg IMS In-Store Media w obsługiwanych przez firmę sieciach i galeriach handlowych to ponad 280 milionów kontaktów z reklamą rocznie. Miesięcznie, z przekazem reklamowym firma dociera do około 45 – 48 milionów kontaktów.

Staramy się rozwijać sprzedaż reklam w centrach handlowych będąc niejako kontynuatorem komunikacji w innych mediach. Angażujemy się w pozyskiwanie partnerów i technologii pozwalających w skuteczny sposób rozwijać się naszym partnerom biznesowym. Dołączenie do IAB jest dla nas ważnym krokiem na drodze rozwoju nowoczesnych działań marketingowych także na polu omnichannel – dodaje Wojciech Piwocki, Wiceprezes Zarządu.

 

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.