IMS S.A. od 2000r. działa w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystując techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i budowanie pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży. IMS S.A to, notowanym na GPW, Polska firma działająca w segmencie mediów i nowoczesnych technologii. Specjalizują się w segmencie usług z zakresu marketingu sensorycznego i są liderem w tym obszarze. Przewagę i bezpieczeństwo swoich klientów, w segmencie audiomarketingu, budują na jedynej w kraju, własnej bazie muzycznej DML i rzetelnej prawnej wiedzy na temat legalności muzyki.
W ramach świadczonych usług, od ponad 22 lat, oferujemy produkcję oraz emisję dźwiękowych i wizualnych kampanii reklamowych w miejscu sprzedaży, przy użyciu In-Store Radio i video (digital out of Home). Zadaniem naszych mediów audio i digital OOH jest przekierowanie klientów galerii bezpośrednio do salonów sprzedaży. – komentuje Michał Mozyrko, Head of Media Sales. Odpowiednio dobrana forma reklamy In-Store media to istotny element oferty reklamowej dla praktycznie wszystkich reklamodawców i najemców. Z jej pomocą możemy wywierać znaczny wpływ na zachowanie konsumenta bezpośrednio w miejscu sprzedaży. Nasze media są tam, gdzie nie ma tv, radia, prasy, czy outdooru. Tuż przy punkcie sprzedaży konsumenci przechodzą do samego procesu sprzedaży, zaczynają kontakt bezpośredni z produktem lub usługą dostępną w galerii handlowej.
IMS S.A. odpowiada za emisję dźwiękowych kampanii reklamowych w ponad 1900 obiektach, w tym ponad 300 galeriach handlowych (ponad ponad 4000 ekranów digital signage i ponad 520 nośników reklamowych Digital Out-of-Home). Zasięg IMS In-Store Media w obsługiwanych przez firmę sieciach i galeriach handlowych to ponad 280 milionów kontaktów z reklamą rocznie. Miesięcznie, z przekazem reklamowym firma dociera do około 45 – 48 milionów kontaktów.
Staramy się rozwijać sprzedaż reklam w centrach handlowych będąc niejako kontynuatorem komunikacji w innych mediach. Angażujemy się w pozyskiwanie partnerów i technologii pozwalających w skuteczny sposób rozwijać się naszym partnerom biznesowym. Dołączenie do IAB jest dla nas ważnym krokiem na drodze rozwoju nowoczesnych działań marketingowych także na polu omnichannel – dodaje Wojciech Piwocki, Wiceprezes Zarządu.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.