III edycja „MarCom Skills Day” już 27 października. Weź bezpłatny udział online 

10/19/2022
Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji bezpłatnej, wirtualnej konferencji na żywo kierowanej do osób pracujących w marketingu, HR i edukacji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, jak dziś poruszać się w obszarze komunikacji marketingowej oraz jakie działania podejmować, aby podążać za zmianami kreującymi rynek pracy w sektorze. Organizatorem spotkania jest Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. 

Zaproszeni eksperci podejmą najciekawsze zagadnienia i przyglądając się im z bliska, podzielą się swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Podczas 6 inspirujących wystąpień rozmawiać będziemy o wyzwaniach, które stawia przed nami szybko zmieniające się otoczenie. Powiemy o tym, jak wszechobecna technologia wpływa na charakter pracy marketerów, w jaki sposób muszą oni łączyć  kompetencje z kilku obszarów, aby świadomie poruszać się w środowisku „martech” oraz umiejętnie wykorzystywać technologię do optymalizacji swojej pracy. Odpowiemy na pytanie, czy takie działania wykraczają poza strefę komfortu organizacji. 

Skoncentrujemy się na  umiejętnościach w świecie komunikacji marketingowej. Jakie będą kompetencje przyszłości, czy z myślą o niej powinniśmy je standaryzować? Przedstawimy praktyczny wymiar tej kwestii, podsumowując praktyczne rezultaty działań Rady Sektorowej w latach 2019 – 2022.  W trakcie konferencji damy także pięć cennych rad, które przydadzą się każdemu marketerowi. 

Podczas Marcom Skills Day wystąpią: Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR; Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu, IAB Polska; Jacek Dziura, Head of Marketing, Future Mind; Dr inż. Joanna Pikuła – Małachowska, adiunkt w Katedrze Marketingu i Komunikacji, Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej; Piotr Krauschar, CEO F11 Ventures, IAB Martech Lead, Martech Europe Co-founder; Magda Słocińska, ekspertka ds. kompetencji i systemów kwalifikacji, Mabea; Ewa Duda-Maciejewska, doradca strategiczny Good Company, ekspertka Laboratorium Innowacji Dydaktycznych Collegium Civitas, liderka grupy ds. edukacji Rady Sektorowej; Zbigniew Brzeziński, specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, lider Grupy Rynek Pracy Rady Sektorowej.  

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, obowiązuje rejestracja. Zapraszamy: https://marcomskillsday2022.pl/rejestracja.php 

Po szczegółowe informacje na temat konferencji zapraszamy na https://marcomskillsday2022.pl 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.