#IABcontraCOVID19: Powołaliśmy Zespół Antykryzysowy

04/09/2020
W związku z obecną sytuacja spowodowaną epidemią COVID-19 wiele firm stanęło przed różnymi wyzwaniami, które wiążą się z dostosowaniem biznesów do nowych rozporządzeń i ograniczeń.

Dlatego w IAB Polska powołaliśmy Zespół Antykryzysowy, w skład którego wchodzą przede wszystkim eksperci wyspecjalizowani w dziedzinie prawa, legislacji i podatków.

Zespół Antykryzysowy IAB Polska będzie zajmował się następującymi zagadnieniami:

  • monitorowanie i analiza obecnej sytuacji,
  • wskazywanie możliwości i rozwiązań, które przedsiębiorcy mogą wykorzystać i wdrożyć w swoich organizacjach. Ponadto,
  • stworzenie dokumentu Frequently Asked Questions (FAQ), dzięki któremu każda firma członkowska IAB Polska będzie mogła znaleźć odpowiedzi na najbardziej nurtujące ją pytania związane z obecną sytuacją prawno-podatkową.

Zapraszamy przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska do włączenia się w prace Zespołu.

Kontakt:
Anna Garwolińska
Menedżer ds. Relacji i Inicjatyw Członkowskich
+48 515 298 577 | a.garwolinska@iab.org.pl

 

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.