#IABcontraCOVID19: Powołaliśmy Zespół Antykryzysowy

04/09/2020
W związku z obecną sytuacja spowodowaną epidemią COVID-19 wiele firm stanęło przed różnymi wyzwaniami, które wiążą się z dostosowaniem biznesów do nowych rozporządzeń i ograniczeń.

Dlatego w IAB Polska powołaliśmy Zespół Antykryzysowy, w skład którego wchodzą przede wszystkim eksperci wyspecjalizowani w dziedzinie prawa, legislacji i podatków.

Zespół Antykryzysowy IAB Polska będzie zajmował się następującymi zagadnieniami:

  • monitorowanie i analiza obecnej sytuacji,
  • wskazywanie możliwości i rozwiązań, które przedsiębiorcy mogą wykorzystać i wdrożyć w swoich organizacjach. Ponadto,
  • stworzenie dokumentu Frequently Asked Questions (FAQ), dzięki któremu każda firma członkowska IAB Polska będzie mogła znaleźć odpowiedzi na najbardziej nurtujące ją pytania związane z obecną sytuacją prawno-podatkową.

Zapraszamy przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska do włączenia się w prace Zespołu.

Kontakt:
Anna Garwolińska
Menedżer ds. Relacji i Inicjatyw Członkowskich
+48 515 298 577 | a.garwolinska@iab.org.pl

 

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.