#IABcontraCOVID19: Powołaliśmy Zespół Antykryzysowy

04/09/2020
W związku z obecną sytuacja spowodowaną epidemią COVID-19 wiele firm stanęło przed różnymi wyzwaniami, które wiążą się z dostosowaniem biznesów do nowych rozporządzeń i ograniczeń.

Dlatego w IAB Polska powołaliśmy Zespół Antykryzysowy, w skład którego wchodzą przede wszystkim eksperci wyspecjalizowani w dziedzinie prawa, legislacji i podatków.

Zespół Antykryzysowy IAB Polska będzie zajmował się następującymi zagadnieniami:

  • monitorowanie i analiza obecnej sytuacji,
  • wskazywanie możliwości i rozwiązań, które przedsiębiorcy mogą wykorzystać i wdrożyć w swoich organizacjach. Ponadto,
  • stworzenie dokumentu Frequently Asked Questions (FAQ), dzięki któremu każda firma członkowska IAB Polska będzie mogła znaleźć odpowiedzi na najbardziej nurtujące ją pytania związane z obecną sytuacją prawno-podatkową.

Zapraszamy przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska do włączenia się w prace Zespołu.

Kontakt:
Anna Garwolińska
Menedżer ds. Relacji i Inicjatyw Członkowskich
+48 515 298 577 | a.garwolinska@iab.org.pl

 

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.