IAB Tech Lab przedstawia swoje kluczowe priorytety i plan aktywności na rok 2023

01/30/2023
IAB Tech Lab przedstawił swoje kluczowe priorytety i plan aktywności na rok 2023.

Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media. W planach jest ustanowienie następujących projektów:

  • Mierzalne, wydajne i spójne zarządzanie ogólnymi przepisami dotyczącymi prywatności i zgodności z nimi.
  • Możliwości adresowania po plikach cookie i prywatności w celu aktywacji i mierzenia odbiorców.
  • Uniwersalnej adresowalności, uzgadniania i interoperacyjności reklamy telewizyjnej w usługach strumieniowych AVOD/FAST, adresowalnej telewizji linearnej i tradycyjnej telewizji linearnej.
  • Bezpieczny, elastyczny i ekologiczny programatyczny łańcuch dostaw dla wszystkich cyfrowych mediów reklamowych.
  • Spójna weryfikacja oglądalności i pomiar kampanii w różnych mediach, kanałach i środowiskach.

Więcej informacji o konkretnych planach znajduje się na stronie IAB Tech Lab >

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.