IAB Tech Lab przedstawia swoje kluczowe priorytety i plan aktywności na rok 2023

01/30/2023
IAB Tech Lab przedstawił swoje kluczowe priorytety i plan aktywności na rok 2023.

Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media. W planach jest ustanowienie następujących projektów:

  • Mierzalne, wydajne i spójne zarządzanie ogólnymi przepisami dotyczącymi prywatności i zgodności z nimi.
  • Możliwości adresowania po plikach cookie i prywatności w celu aktywacji i mierzenia odbiorców.
  • Uniwersalnej adresowalności, uzgadniania i interoperacyjności reklamy telewizyjnej w usługach strumieniowych AVOD/FAST, adresowalnej telewizji linearnej i tradycyjnej telewizji linearnej.
  • Bezpieczny, elastyczny i ekologiczny programatyczny łańcuch dostaw dla wszystkich cyfrowych mediów reklamowych.
  • Spójna weryfikacja oglądalności i pomiar kampanii w różnych mediach, kanałach i środowiskach.

Więcej informacji o konkretnych planach znajduje się na stronie IAB Tech Lab >

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.