IAB Tech Lab przedstawia swoje kluczowe priorytety i plan aktywności na rok 2023

01/30/2023
IAB Tech Lab przedstawił swoje kluczowe priorytety i plan aktywności na rok 2023.

Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media. W planach jest ustanowienie następujących projektów:

  • Mierzalne, wydajne i spójne zarządzanie ogólnymi przepisami dotyczącymi prywatności i zgodności z nimi.
  • Możliwości adresowania po plikach cookie i prywatności w celu aktywacji i mierzenia odbiorców.
  • Uniwersalnej adresowalności, uzgadniania i interoperacyjności reklamy telewizyjnej w usługach strumieniowych AVOD/FAST, adresowalnej telewizji linearnej i tradycyjnej telewizji linearnej.
  • Bezpieczny, elastyczny i ekologiczny programatyczny łańcuch dostaw dla wszystkich cyfrowych mediów reklamowych.
  • Spójna weryfikacja oglądalności i pomiar kampanii w różnych mediach, kanałach i środowiskach.

Więcej informacji o konkretnych planach znajduje się na stronie IAB Tech Lab >

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.