IAB Tech Lab ogłasza konsultacje publiczne dotyczące Przewodnika Rozwiązań Identyfikacyjnych w erze cookieless

10/05/2023
IAB Tech Lab zaprasza uczestników branży internetowej do włączenia się w prace nad zaleceniami rozwiązań identyfikacyjnych, a tym samym nad przyszłością ekosystemu reklamowego w erze post-cookies. Konsultacje publiczne otwarte są do 4 listopada 2023.

W obliczu rozwoju nowych rozwiązań identyfikacyjnych opartych na technologiach cookieless kluczowym wyzwaniem jest nie tylko zrozumienie tychtechnologii, ale także ich właściwe wykorzystanie. Najnowszy dokument IAB Tech Lab to przewodnik, który zawiera przegląd najpopularniejszych technik stosowanych przez różne rozwiązania identyfikacyjne. Analizuje mechanikę działania tych identyfikatorów, przygląda się ich użyteczności oraz opisuje czynniki, które należy uwzględnić przy ocenie danego rozwiązania.

Przewodnik został zaprojektowany przez ekspertów z Grupy Roboczej Adressable IAB Tech Lab z myślą o markach, marketerach oraz wydawcach. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z projektem i podzielenia się swoją opinią, która będzie miała istotny wpływ na kształt ostatecznego dokumentu.

Szczegóły na stronie: https://iabtechlab.com/idsolutions

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.