IAB Tech Lab ogłasza konsultacje publiczne dotyczące Przewodnika Rozwiązań Identyfikacyjnych w erze cookieless

10/05/2023
IAB Tech Lab zaprasza uczestników branży internetowej do włączenia się w prace nad zaleceniami rozwiązań identyfikacyjnych, a tym samym nad przyszłością ekosystemu reklamowego w erze post-cookies. Konsultacje publiczne otwarte są do 4 listopada 2023.

W obliczu rozwoju nowych rozwiązań identyfikacyjnych opartych na technologiach cookieless kluczowym wyzwaniem jest nie tylko zrozumienie tychtechnologii, ale także ich właściwe wykorzystanie. Najnowszy dokument IAB Tech Lab to przewodnik, który zawiera przegląd najpopularniejszych technik stosowanych przez różne rozwiązania identyfikacyjne. Analizuje mechanikę działania tych identyfikatorów, przygląda się ich użyteczności oraz opisuje czynniki, które należy uwzględnić przy ocenie danego rozwiązania.

Przewodnik został zaprojektowany przez ekspertów z Grupy Roboczej Adressable IAB Tech Lab z myślą o markach, marketerach oraz wydawcach. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z projektem i podzielenia się swoją opinią, która będzie miała istotny wpływ na kształt ostatecznego dokumentu.

Szczegóły na stronie: https://iabtechlab.com/idsolutions

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.