IAB Tech Lab ogłasza konsultacje publiczne dotyczące Przewodnika Rozwiązań Identyfikacyjnych w erze cookieless

10/05/2023
IAB Tech Lab zaprasza uczestników branży internetowej do włączenia się w prace nad zaleceniami rozwiązań identyfikacyjnych, a tym samym nad przyszłością ekosystemu reklamowego w erze post-cookies. Konsultacje publiczne otwarte są do 4 listopada 2023.

W obliczu rozwoju nowych rozwiązań identyfikacyjnych opartych na technologiach cookieless kluczowym wyzwaniem jest nie tylko zrozumienie tychtechnologii, ale także ich właściwe wykorzystanie. Najnowszy dokument IAB Tech Lab to przewodnik, który zawiera przegląd najpopularniejszych technik stosowanych przez różne rozwiązania identyfikacyjne. Analizuje mechanikę działania tych identyfikatorów, przygląda się ich użyteczności oraz opisuje czynniki, które należy uwzględnić przy ocenie danego rozwiązania.

Przewodnik został zaprojektowany przez ekspertów z Grupy Roboczej Adressable IAB Tech Lab z myślą o markach, marketerach oraz wydawcach. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z projektem i podzielenia się swoją opinią, która będzie miała istotny wpływ na kształt ostatecznego dokumentu.

Szczegóły na stronie: https://iabtechlab.com/idsolutions

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.