IAB Tech Lab ogłasza konsultacje publiczne dotyczące Przewodnika Rozwiązań Identyfikacyjnych w erze cookieless

10/05/2023
IAB Tech Lab zaprasza uczestników branży internetowej do włączenia się w prace nad zaleceniami rozwiązań identyfikacyjnych, a tym samym nad przyszłością ekosystemu reklamowego w erze post-cookies. Konsultacje publiczne otwarte są do 4 listopada 2023.

W obliczu rozwoju nowych rozwiązań identyfikacyjnych opartych na technologiach cookieless kluczowym wyzwaniem jest nie tylko zrozumienie tychtechnologii, ale także ich właściwe wykorzystanie. Najnowszy dokument IAB Tech Lab to przewodnik, który zawiera przegląd najpopularniejszych technik stosowanych przez różne rozwiązania identyfikacyjne. Analizuje mechanikę działania tych identyfikatorów, przygląda się ich użyteczności oraz opisuje czynniki, które należy uwzględnić przy ocenie danego rozwiązania.

Przewodnik został zaprojektowany przez ekspertów z Grupy Roboczej Adressable IAB Tech Lab z myślą o markach, marketerach oraz wydawcach. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z projektem i podzielenia się swoją opinią, która będzie miała istotny wpływ na kształt ostatecznego dokumentu.

Szczegóły na stronie: https://iabtechlab.com/idsolutions

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.