IAB Polska z nagrodą Grand Prix BLIX AWARDS 2024!

10/23/2024
Z radością informujemy, że IAB Polska zostało laureatem prestiżowej nagrody Grand Prix w V edycji plebiscytu „Blix Awards”. To wyjątkowe wyróżnienie jest wyrazem uznania dla innowacyjnego podejścia i kluczowego wkładu IAB Polska w rozwój branży retail oraz FMCG.

Blix Awards to jeden z najważniejszych plebiscytów w branży retail i FMCG, oparty na opiniach konsumentów – w tym roku blisko 138 000 opinii shopperów posłużyło do wyłonienia laureatów. Organizatorami wydarzenia są: Grupa Blix i UCE Research.

Z okazji pięciolecia BLIX AWARDS, kapituła programu postanowiła przyznać 5 extra nagród za wyjątkową aktywność i zaangażowanie na rzecz branży retailowej i FMCG w Polsce.
Jedna z nagród GRAND PRIX trafiła do IAB Polska za propagowanie jakościowej wiedzy poprzez patronaty honorowe oraz organizowanie przodujących wydarzeń branżowych, takich jak: Forum IAB czy MIXX Awards & Conference.
Robert Wielgo

Robert Wielgo, CMO IAB Polska z nagrodą BLIX AWARDS 2024

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 22 października 2024 roku. Serdecznie dziękujemy za to wyjątkowe wyróżnienie i gratulujemy wszystkim laureatom Blix Awards 2024!

Więcej informacji o konkursie TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.