IAB Polska wyraża solidarność z Ukrainą

02/25/2022
W związku z atakiem Rosji na Ukrainę w pełni solidaryzujemy z naszymi wschodnimi sąsiadami. Jako przedstawiciele organizacji działającej w suwerennym Państwie i całej wspólnocie europejskiej nie zgadzamy się na działania niszczące wolność i demokrację. Przekazujemy wyrazy wsparcia dla wszystkich obywateli Ukrainy oraz ich rodzin.

„Jako organizacja i jako ludzie nie pozostajemy obojętni na los naszych ukraińskich przyjaciół, współpracowników i wszystkich obywateli Ukrainy. Wyrażamy ogromny smutek z powodu brutalnej inwazji na ich ojczyznę. Jesteśmy w stałym kontakcie z IAB Ukraina. Wspólnie z naszymi firmami członkowskimi, z których część już udzieliła pomocy swoim ukraińskim pracownikom i ich rodzinom, będziemy dalej wspierać naszych sąsiadów wszystkimi dostępnymi nam sposobami ” – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Wzywamy wszystkie firmy z sektora cyfrowego do wstrzymania współpracy z podmiotami z kapitałem rosyjskim, które powinny zostać natychmiast wykluczone z wszelkich działań i partnerstw biznesowych. Jako IAB Polska zwróciliśmy się już do IAB Europe o zawieszenie możliwości korzystania ze standardu technicznego TCF (Transparency and Consent Framework) przez firmy z rynku rosyjskiego.

Trudno przewidzieć, jak sytuacja rozwinie się w kolejnych dniach, ale już teraz zachęcamy wszystkich do udzielenia swojego wsparcia przez dołączenie do zbiórek organizowanych przez oficjalne organizacje oraz przez nasze firmy członkowskie:

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!