IAB Polska wyraża solidarność z Ukrainą

02/25/2022
W związku z atakiem Rosji na Ukrainę w pełni solidaryzujemy z naszymi wschodnimi sąsiadami. Jako przedstawiciele organizacji działającej w suwerennym Państwie i całej wspólnocie europejskiej nie zgadzamy się na działania niszczące wolność i demokrację. Przekazujemy wyrazy wsparcia dla wszystkich obywateli Ukrainy oraz ich rodzin.

“Jako organizacja i jako ludzie nie pozostajemy obojętni na los naszych ukraińskich przyjaciół, współpracowników i wszystkich obywateli Ukrainy. Wyrażamy ogromny smutek z powodu brutalnej inwazji na ich ojczyznę. Jesteśmy w stałym kontakcie z IAB Ukraina. Wspólnie z naszymi firmami członkowskimi, z których część już udzieliła pomocy swoim ukraińskim pracownikom i ich rodzinom, będziemy dalej wspierać naszych sąsiadów wszystkimi dostępnymi nam sposobami ” – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Wzywamy wszystkie firmy z sektora cyfrowego do wstrzymania współpracy z podmiotami z kapitałem rosyjskim, które powinny zostać natychmiast wykluczone z wszelkich działań i partnerstw biznesowych. Jako IAB Polska zwróciliśmy się już do IAB Europe o zawieszenie możliwości korzystania ze standardu technicznego TCF (Transparency and Consent Framework) przez firmy z rynku rosyjskiego.

Trudno przewidzieć, jak sytuacja rozwinie się w kolejnych dniach, ale już teraz zachęcamy wszystkich do udzielenia swojego wsparcia przez dołączenie do zbiórek organizowanych przez oficjalne organizacje oraz przez nasze firmy członkowskie:

Czytaj także

Rewolucja w reklamie CTV z  Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Rewolucja w reklamie CTV z Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Czy kiedykolwiek szukałeś/aś sposobu na śledzenie swoich reklam CTV tak samo, jak śledzi się sprzedaż produktów w handlu detalicznym? Ad Creative ID Framework (ACIF) to przełom w reklamie CTV. Podejście ACIF do rejestracji reklam, podobne do kodu UPC, wspiera efektywne zarządzanie kampaniami i pomiar w celu poprawy ROI.