IAB Polska wyraża solidarność z Ukrainą

02/25/2022
W związku z atakiem Rosji na Ukrainę w pełni solidaryzujemy z naszymi wschodnimi sąsiadami. Jako przedstawiciele organizacji działającej w suwerennym Państwie i całej wspólnocie europejskiej nie zgadzamy się na działania niszczące wolność i demokrację. Przekazujemy wyrazy wsparcia dla wszystkich obywateli Ukrainy oraz ich rodzin.

“Jako organizacja i jako ludzie nie pozostajemy obojętni na los naszych ukraińskich przyjaciół, współpracowników i wszystkich obywateli Ukrainy. Wyrażamy ogromny smutek z powodu brutalnej inwazji na ich ojczyznę. Jesteśmy w stałym kontakcie z IAB Ukraina. Wspólnie z naszymi firmami członkowskimi, z których część już udzieliła pomocy swoim ukraińskim pracownikom i ich rodzinom, będziemy dalej wspierać naszych sąsiadów wszystkimi dostępnymi nam sposobami ” – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Wzywamy wszystkie firmy z sektora cyfrowego do wstrzymania współpracy z podmiotami z kapitałem rosyjskim, które powinny zostać natychmiast wykluczone z wszelkich działań i partnerstw biznesowych. Jako IAB Polska zwróciliśmy się już do IAB Europe o zawieszenie możliwości korzystania ze standardu technicznego TCF (Transparency and Consent Framework) przez firmy z rynku rosyjskiego.

Trudno przewidzieć, jak sytuacja rozwinie się w kolejnych dniach, ale już teraz zachęcamy wszystkich do udzielenia swojego wsparcia przez dołączenie do zbiórek organizowanych przez oficjalne organizacje oraz przez nasze firmy członkowskie:

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.